رئيس كنترل كيفي مواد و محصولات شركت فولاد هرمزگان گفت: عيوب تختال هاي توليدي این ماه نسبت به ميانگين تختال هاي معيوب پارسال 11 درصد كاهش داشته است

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بندرعباس شاهين زارع دستيابي به اين امر حاصل گزارشات لحظه اي كيفيت محصول و تغييرات شرايط خط توليد تختال در واحد ريخته گري به استناد گزارشات كيفي لحظه اي عنوان كرد.

وی افزود: از جمله موارد ديگري كه سبب افزايش كيفيت تختال هاي توليدي شده است، كيفيت مواد اوليه ورودي، دقت وهمكاري كاركنان در انجام فعاليت ها مطابق با استانداردهاي فني توليد و عملكرد مناسب و همچنين آماده بكاري تجهيزات و ماشين آلات است.

رئيس كنترل كيفي مواد و محصولات شركت فولاد هرمزگان گفت: یکی از مواردی که در تولید تختال فولادي در شركت مورد توجه جدي قراردارد، افزایش کیفیت تختال فولادي است که در این رابطه ، تختال فولادي با بالاترين كيفيت توليد مي شود.

زارع افزود: افزايش كيفيت تختالهاي توليدي باعث كاهش عيوب که در نتیجه آن كاهش عمليات اصلاحي مورد نياز و کاهش عملیات جابجايي تختال ها و در نهايت افزايش راندمان توليد و كاهش هزينه ها مي شود.

وي با اشاره به اينكه هرچه محصول با كيفيت بالاتري تولید شود به افزایش صادرات کشور کمک می کند تصریح کرد: برای موفقیت در امر صادرات، ابتدا باید در فروش محصول، دارای مزیت باشیم كه فولاد هرمزگان بعنوان پيشرفته ترين كارخانه فولادي اين امر را دنبال ميكند./س

برچسب ها: کاهش ، عیوب ، تختال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.