عضو جبهه پايداري با بيان اينکه شور و نشاط مسلمين در روز "قدس" عذابي براي استکبار جهاني به حساب مي‌آيد، گفت: با توجه به اهميت چنين روزي براي مسلمانان و اتحاد آنها، هراس رژيم صهيونيستي از همدلي مسلمانان افزايش مي‌يابد.

"محمد سليماني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اهميت روز جهانی قدس براي مسلمانان ايران و جهان اظهار داشت: نامگذاري آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان، تحت عنوان "روز قدس" يادگار امام راحل(ره) است تا از اين طريق همه مسلمانان با همفکري و همياري در راه نجات قدس شريف گام‌هاي اساسي بردارند.

وي با بيان اينکه شور و نشاط مسلمين در روز "قدس" عذابي براي صهيونيست‌ها و استکبار جهاني به حساب مي‌آيد، تصريح کرد: با توجه به اهميت چنين روزي براي مسلمانان و اتحاد آنها، هراس رژيم صهيونيستي از همدلي مسلمانان افزايش مي‌يابد.

عضو جبهه پايداري افزود: اميدواريم مردم با حضور پرشور خود در روز قدس، پيام صلح و دوستي، آزادي و استقلال فلسطينيان را به گوش جهانيان برسانند تا بدين طريق به اشغالگري اين رژيم جعلي در سرزمين فلسطين پايان دهند.

وي بيان کرد: ايران اسلامي هميشه به عنوان بزرگترين حامي فلسطينيان در عرصه‌هاي مختلف با حضور در صحنه حمايت خود را در هيچ عرصه‌اي دريغ نکرده و نخواهند کرد.

سليماني با تاکيد بر حفظ اصل "مقاومت" به عنوان کليد واژه اساسي براي مسلمانان، خاطرنشان کرد: حفظ مقاومت به عنوان اصلي‌ترين اولويت ما در عرصه سياسي مطرح است و انشاءالله هرچه زودتر شاهد پيروزي مردم مظلوم فلسطين در برابر جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي خواهيم بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: قدس ، فلسطین ، مسلمانان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار