مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس از تخفيف يك ميليارد ريالي واگذاري زمين به صنعتگران مستقر در شهرك‌هاي صنعتي فارس از ابتداي امسال تاكنون خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، صداقت‌پور، ارائه تخفیف و اعطاي تشويق را یکی از برنامه‌هاي شرکت شهرک‌های صنعتی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاران و صنعتگران در راستای توسعه صنعتی اعلام کرد و گفت: این تخفیفها براساس آئین‌نامه‌ها و قوانین موجود به صنعتگران اعطا شده است.

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس ادامه داد:‌ در اين راستا از ابتدای امسال تاکنون به 21 صنعتگر مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فارس بیش از يك ميليارد ریال تخفیف ارائه شده است.

وی افزود: بر اساس آئين نامه و دستورالعمل چنانچه واحدهای صنعتی بتوانند در مدت کمتر از یک سال مراحل ساخت وساز خود را انجام دهند مشمول پنج درصد تخفیف می‌شوند.

صداقت‌پور بیان کرد: علاوه بر آن بر اساس آیین‌نامه، واحدهای صنعتی به ازای هر نفر اشتغال‌زایی شاغل نیم درصد تخفیف می‌شوند که این تخفیفات تا سقف 25 در صد به ازاي 50 نفر اشتغال‌زايي است.

وي با اشاره به اينكه اعمال تخفيفات حداكثر تا سقف 30 درصد از مبلغ قرارداد خواهد بود، گفت: واگذاری زمین در مناطق محروم و نواحی صنعتی انتقال یافته از جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌های صنعتی نيز شامل اعمال تخفیفات بین 30 تا 70 درصد مي‌شود و متقاضيان براي بهره‌مندي از اين تخفيف فقط تا پايان شهريور ماه امسال مهلت دارند.

مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس گفت: اعمال تخفیفات پس از طرح در جلسه هیئت مدیره و بر اساس آئین‌نامه‌ها اجرایی می‌شود./س

برچسب ها: تخفیف ، میلیاردی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.