سرپرست باشگاه فولاد خوزستان گفت: سازمان لیگ باید ابتدا برنامه اش را با کی روش هماهنگ می کرد تا دیگر این مشکلات پیش نیاید.

محمد حسین ابن قاسم  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولین سازمان لیگ پیش از آنکه برنامه لیگ را تنظیم و اجرایی کنند باید ابتدا آن را با سر مربی تیم ملی نشان می دادند و از نقطه نظراتشان استفاده می کردند.

سرپرست فولاد خوزستان در خصوص انجام بازی های جام جذفی بعد از بازی های لیگ اظهار کرد: اگر بازی های حذفی بعد از لیگ انجام شود من کاملاً موافق هستم و این قضیه هم به نفع تیم ملی و هم تیم های لیگ است.

وي در ارتباط با صحبت های کی روش در خصوص بازی نکردن بازیکنان ملی در آسیا نیز بیان کرد: تیم فولاد بازیکن ملی ندارد که نگران این موضوع باشد اما بازی در لیگ قهرمانان آسیا بسیارمهم است و جنبه ملی ندارد مخصوصاً‌ اینکه باید مقابل تیم های عربی ظاهر شویم پس باید از تمام قوای تیمی استفاده کنیم.

سرپرست فولاد خوزستان افزود: اما اگر بازیکنان ملی استقلال و سپاهان نتوانند تیم ها یشان را همراهی کنند این موضوع برای تیم هایشان نگران کننده است.

ابن قاسم در خصوص وضعیت رضایت نامه حاتمی گفت: فتح اله زاده یک دست خط به حاتمی داده است و ما آن را ب سازمان لیگ ارائه کردیم اما سازمان لیگ آن را قبول نکرده است و از ما تنها رضایت نامه باشگاه استقلال را خواسته است.

سرپرست فولاد در ادامه اظهار داشت: حاتمی 200 میلیون از باشگاه استقلال بدهکار است که فتح اله زاده بیان کرده ابتدا باید مبلغ جریمه و رضایت نامه را کم  کند و ما بقیه آن را پرداخت می کنیم و این جای تعجب دارد تیمی که قهرمان می شود چرا باید بازیکن را جریمه کند.

وی افزود: ما طی یکی دو روز آینده رضایت نامه حاتمی را خواهیم گرفت تا در بازی با فجر ما را بتواند همراهی کند.

ابن قاسم در خصوص بازی با فجر شهید سپاسی نیز گفت: بازی با فجر بازی خوب و دیدنی خواهد شد و ما از امتیاز میزبانی خودمان استفاده می کنیم تا بتوانیم امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

وی بیان کرد: فرکی تمام سعی خودش را برای این فصل خواهد کرد تا بتوانند نتایج لازم را کسب کند تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

ابن قاسم در خصوص وضعیت تیم فولاد نیز بیان کرد: طبق برنامه ریزی فرکی دیروز بازیکنان استراحت کردند و از امروز تمرینات را از سر گرفتند.

سرپرست فولاد در خصوص مصدومان و محرومان بازی با فجر نیز بیان کرد: تنها ایوب مالی محروم است که پس از فیزیوتراپی در اختیار باشگاه قرار می گیرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار