سرپرست سازمان لیگ گفت: با توپ پری از شکایت ها آمده بودم تا در مقابل کی روش حاضر شوم و جواب وی را بدهم اما فهمیدم صحبت های وی آنگونه که به گوش ما رسیده، نبوده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج طي صحبت های خود در جلسه امروز فدراسیون فوتبال با کی روش و کفاشیان اظهار داشت: با توجه به شنیده هایی که از حرف های کارلوس کی روش به گوش من رسیده بود می خواستم در جلسه امروز با توپ پر حاضر شوم تا جواب حرف های وی را بدهم اما زمانی که برنامه های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را دیدم آرام تر شدم و فهمیدم صحبت های کی روش آن طور که گفته می  شد بد نبوده و تنها سوء تفاهم هایی بوده که حل و فصل شد.

سرپرست سازمان ليگ تصریح کرد: ما در بدترین شرایط به جام جهانی صعود کردیم و تمام هم و غم ما این بود که به جام جهانی راه پیدا کنیم اما ما به عنوان متولی باشگاه ها بايد از حق آن ها دفاع کنیم  و طبق برنامه سازمان لیگ پیش رویم تا هیچ باشگاهی با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: زمانی که خبر لغو اردوی پرتغال را شنیدم خیلی ناراحت شدم اما این لغو اردوی پرتغال موجب شد تا ما دو هفته جلو تر مسابقات لیگ برتر سیزدهم را آغاز کنیم.

تاج خاطر نشان کرد: امروز وقتی با کی روش صحبت می کردم متوجه قصد و نیت پاک او شدم و فهمیدم که وی واقعا قلبی صاف دارد و صحبت هایش به سود تیم ملی فوتبال ما و حتی باشگاه های ما بوده است.

سرپرست سازمان ليگ گفت: به کی روش حق می دهم که ناراحت باشد چرا که برنامه های تیم ملی به تعویق افتاده و هنوز ما نتوانسته ایم اردوهای مناسبی را برای تیم ملی تدارک ببینیم و باید دید که چگونه می توان این موضوعات را حل و فصل کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما بر سر آغاز لیگ سیزدهم با کی روش اختلاف نظر داشتیم زیرا خواسته ما این بود که 10 روز جلوتر لیگ را آغاز کنیم اما وی طی نامه ای از ما درخواست کرد تا این برنامه را 10 روز به تعویق بیاندازیم اما به هر حال مجبور شدیم با فشردگی تمام بازی های لیگ برتر سیزدهم را برگزار کنيم ولي زمان اتمام آن برای ما دیگر فرقی نمی کند چرا که برنامه بازی های جام قهرمانان آسیا اعلام شده و این دیگر دست ما نیست.

تاج در پایان تاکید کرد: فشردگی بازی های لیگ برتر به سود ما نیست چرا که برای هماهنگ کردن بازی های تیم ملی و سازمان لیگ باید زمان زیادی را صرف کنیم تا تلاش بی وقفه داشته باشیم تا همه چیز به سود تیم ملی ایران پیش برود./مح

برچسب ها: توپ ، جلسه ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار