فیلم بازی ذوب آهن در هفته اول ليگ برتر به دست کادر فنی باشگاه پرسپولیس رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می رود بدین خاطر در ابتدای هفته فیلم بازی های اصفهانی ها به دست کادر فنی باشگاه پرسپولیس رسیده است.

این در حالی است که در هفته اول لیگ، پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از سد تراکتور سازی تبریز گذشته و ذوب آهن نیز با نتیجه دو بر صفر بازی را به استقلال خوزستان در هفته نخست واگذار کرده است.

شایان ذکر است: علی دایی فیلم بازی پرسپولیس و تراکتور سازی را به تمامی بازیکنان داده است تا‌‌ آنها به مشاهده فیلم بازی خود بپردازند و نقاط ضعف خود را پوشش دهند و به تقویت نقاط مثبت خود بپردازند.


گفتنی است: تلاش سرخپوشان برای جذب خلعبتری بی نتیجه ماند و مسئولان العجمان اظهار داشته اند که به هیچ وجه حاضر نیستند این مهاجم ایرانی را به پرسپولیس بدهند. به همین خاطر اگر علی دایی نیاز به مهاجم دیگری داشته باشد مسئولان باشگاه با آن وارد مذاکره خواهند شد و در غیر این صورت پرسپولیس با همین ترکیب و نفرات فعلی به مابقی بازی های خود تا نیم فصل ادامه خواهد داد.


لازم به ذکر است: علی دایی از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا از مهرداد پولادی عیادت و حمایت کند تا روحیه لازمه برای حضور در پرسپولیس را از دست ندهد. وی از کادر پزشکی باشگاه خواسته تا به وضعیت این بازیکن توجه کنند تا هر چه سریعتر بتواند در ترکیب این تیم حضور یابد.

*پا در میانی رویانیان برای حل مشکل کفاشیان و کی روش

با توجه به بحث های اخیر کفاشیان و مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص اتمام هر چه زودتر بازی های لیگ سیزدهم پیش از موعد مقرر، محمد رویانیان با پا در میانی در این موضوع میان کی روش و کفاشیان پرداخته تا هر چه سریعتر مشکلات میان سر مربی تیم ملی فوتبال ایران و رئیس فدراسیون فوتبال حل و فصل شود./با


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار