محسن بزرگي گفت: نماینده حقوقی باشگاه شکایت تنظیم شده نسبت به گفته‌های خطیبی سرمربی گسترش فولاد را به دادسرا تقدیم کرد.

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما سخنان خطیبی را سو تفاهم تلقی نمی‌کنیم، خطیبی استخوان خورد کرده فوتبال است وی تفاوت بین سرپرست کمیته جوانان و تیم ملی جوانان را نمی‌داند.

وی تصریح کرد: سرمربی گسترش فولاد چندین بار اعلام کرد که ماجدی 200 هزار بار با بازیکن گسترش فولاد تماس گرفته است مسئولان این تیم علاوه بر نام ماجدی کلمه باشگاه استقلال را هم به کار بردند این صحبت‌ها مفهوم تبانی برای خواننده القا می‌کند.
 
بزرگی عنوان کرد: مطرح کردن این بحث ها برای فوتبال خطرناک است. ما از مسئولان کمیته انضباطی تقاضا داریم که به صورت جدی این موضوع را بررسی کنند و برای اتهام زنی‌ها تدابیر جدی بیاندیشند.

 
وی درباره جدیت باشگاه استقلال نسبت به شکایت ازخطیبی بیان کرد: به طور حتم ما در این زمینه جدی هستیم اتهامی به این سنگینی باید یک بار موشکافی شود تا حقانیت باشگاه استقلال به ا ثبات برسد. شایعه‌های زیادی پشت سر باشگاه استقلال است ما یک بار باید یک عمل را کیفری و انضباطی محکوم کنیم.

وی بیان کرد: افکار عمومی باید به این باور برسد که همه شایعات گفته شده در مورد باشگاه استقلال واهی و کذب محض است.

معاون حقوقی استقلال درباره پرونده سازی برای بازیکنان سابق بیان کرد: ما مسئله مان این است که هر فردی که می‌خواهد در مورد استقلال حرف بزند در قالب قانون این کار را انجام دهد صحبت‌های اهانت آمیز باعث تشویش افکار عمومی می‌شود و به اهالی فوتبال خسارت وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: ما دراین فصل تیم قدرتمند حقوقی تشکیل دادیم تا با قاطعیت با مسائل انضباطی برخورد کنیم امیدوارم اظهار نظرها بر وفق قانون باشد اگر به این صورت نباشد بر اساس وظایف ذاتی مان اقدامات لازم را انجام می دهیم.

بزرگی در پایان در مورد فایل صوتی منتشر شده علیه باشگاه استقلال گفت: ما از انتشار فایل صوتی واهمه ای نداریم چرا که فایل صوتی در مراجع قانونی بررسی می شود و نتیجه آن حقانیت ما خواهد بود.
برچسب ها: محسن ، بزرگی ، معاون ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار