احمدپور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:وجه تمایز این محصول با نمونه خارجی در قیمت مناسب، وزن کمتر،نصب آسان و قابلیت جایگیری در صندوق پراید دوگانه سوز است که بین تاکسیهای ایران دارای کوچکترین صندوق است.
وی تصریح کرد:این محصول دارای ضمانت کیفیت به مدت 12ماه نیز است،بازار هدف تاکسی بورد،تبلیغ محصولات تولیدی و خدماتی صنایع داخلی با استفاده از 340 هزار تاکسی در کشور و در مرحله دوم صادرات به کشورهای همسایه است.
رئیس دانشگاه مازندران گفت:چندی پیش نیز باحضور محمد مهدینژادنوری،معاون پژوهشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه مازندران و جمعی از مدیران دانشگاه از محصولات دانش بنیان تولید شده در مرکز رشد دانشگاه مازندران که برای نخستین بار در کشور تولید شدهاند، رونمایی شد.
احمد پور افزود:این محصولات عبارتند از کاربرد ماده معدنی پرلیت برای ساخت دیوارهای ساندویچ پنل در صنعت ساختمان،ضد یخ هواپیما- ABS پلیمری با سبوس برن،الکل دارویی سبوس برنج، اسانس طعمدهنده برنج مازندران برای برنجهای خارج، یخچال کوچک ویژه انواع خودروهای داخلی،تاکسی بورد تبلیغاتی،کرم دست پاک کن صنعتی و لیوان چای یکبار مصرف فرآوری شده است
بگفته وی یکی از ارزانترین و کارآمدترین نوع تبلیغات، بردهای پرتابل است.از این رو مرکز رشد دانشگاه مازندران با حمایت از یکی از واحدهای فناور زیرمجموعه خود موفق به طراحی و تولید تاکسی برد شد./س