استاندار اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت، تعداد 500واحد مسکن مهر در شهرستان مرزی افتتاح و تحویل متقاضیان می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در پارس آباد افزود: طرح مسکن مهر از توفیقات و افتخارات بزرگ و ماندگار دولت احمدی نژاد می باشد که اجرای آن بخش اعظمی از مشکلات بخش مسکن کشور را حل کرده است.

وی اظهار داشت: برای تسریع در روند اجرای مدارس ارشاد و حکمت که از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و با 60درصد پیشرفت فیزیکی در دست احداث است، دو میلیارد ریال از سرفصل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است.

استاندار اردبیل گفت: این دو مدرسه به مرحله سفت کاری رسیده است و در دهه فجر امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

نیکزاد در بازدید از طرح درحال اجرای بیمارستان 120تختخوابی پارس آباد، بیان کرد: این پروژه عظیم ، هم اکنون 73درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 80میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

وی، با بیان اینکه برای تکمیل این طرح حدود 100میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است، از تکمیل و افتتاح آن تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با بهره برداری از این بیمارستان، مشکلات و نارسایی های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان و حتی مناطق همجوار برطرف خواهد شد.

استاندار اردبیل از تبدیل شدن انبار کود شیمیایی جهاد کشاورزی به نمایشگاه دائمی عرضه محصولات غذایی خبرداد و اضافه کرد: با تحقق این مهم، علاوه بر رفع یکی از نیاز های مهم منطقه، شاهد رونق، توسعه و آبادانی بیش از پیش محله کود شیمیایی خواهیم بود.

نیکزاد همچنین در بازدید طرح آبرسانی به شهر اسلام آباد نیز گفت: مشکل آب آشامیدنی این شهر تازه تاسیس، با اجرای خط انتقال و تکمیل مجتمع آبرسانی عمران آباد برطرف می شود.

وی ، در بازدید از سالن ورزشی چند منظوره روستای تکله کندی نیز اظهار داشت: این پروژه ورزشی که در مراحل پایانی اجرا قرار دارد، در هفته دولت افتتاح خواهد شد/س.

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.