از گوشه و كنار خبر مي رسد كه پرسپوليسي ها براي گرفتن پولي كه دست دنيزلي دارند نگران شده اند و از او پاسخ روشني دريافت نمي كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با پايان رقابت هاي دو فصل پيش بود كه مصطفي دنيزلي بدون مقدمه به همكاري خود با باشگاه پرسپوليس پايان داد. اين در حالي بود كه رويانيان با وجود جلسات مكرر با دنيزلي در واقعيت به دنبال بازگشت او نبود و مي خواست دستش براي استخدام مربي جديد باز باشد دنيزلي هم به قدري كار را طولاني كرد كه فرصت هاي باشگاه را براي استخدام يك مربي از بين برد.

دنيزلي و پرسپوليس قطع همكاري كردند در حاليكه بخش مهمي از قرارداد فصل دوم خود را هم دريافت كرده بود و اين از بي تجربگي هاي سرخپوشان بود.

گفته مي شد، پرسپوليس در زمان قطع همكاري طبق محاسباتي كه انجام شده بود، هفتصد هزار دلار بيش از رقمي كه بايد پرداخت مي شد را تحويل دنيزلي داده بود. حالا 600 هزار دلار از آن پول پس گرفته شده و مصطفي شكري مشاوره حقوقي باشگاه پيگير صدهزار دلار مابقي است، صدهزار دلاري كه پرسپوليسي ها را نگران كرده است، چون دنيزي در مورد اينكه اين پول را چه زماني مي دهد، جواب روشني نداده است

 بنابر اعلام افراد مطلع او نگفته كه پول را نمي دهد يا اينكه مي دهد./آق
برچسب ها: پرسپولیس ، دنیزلی ، شکری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار