نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ آفت بزرگی است که توسعه همه جانبه دیگر مناطق را تهدید می‌کند.

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری شهادت مولی‌الموحدین امیر‌المومنین (ع) به میهمانان خوان الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: شاه کلید دستیابی به اهداف الهی و کمالات انسانی در دنیا و عقبی تکیه بر راه و رسم اولیای الهی و ائمه اطهار است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در خودسازی فردی و اجتماعی، دستگیری از فقرا و نیازمندان و رسیدن به کمال فردی و جامعه اسلامی را بهترین بهره را برد، خاطرنشان کرد: اگر ماه مبارک رمضان ماه تحول و تغییر نگرش‌های بشری است شایسته آن است که همیشه رو به کمال و صعود حرکت کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: در کشور اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت حق و ولایت و رهبری مقام معظم رهبری، دستیابی به اهداف توسعه‌ای و عزت و اقتدار ایران اسلامی روز به روز در سطح جهان فراگیر می‌شود.

جعفری بنه خلخال گفت: وظیفه همگان است که در راستای دستیابی به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران و تحقق شعارها و منویات مقام معظم رهبری گام‌های جدی بردارند.

وی افزود: تلاش در راستای تحقق حماسه اقتصادی به دنبال حماسه سیاسی نیاز به حضور و هوشیاری و بصیرت مردم همیشه در صحنه و روشنفکر ایران اسلامی دارد که با رویکرد جدی به مناطق کمتر توسعه یافته زمینه‌ای فراهم آید تا شاهد عدالت توسعه‌ای در تمام نقاط کشورمان باشیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از این رو از انباشت ثروت و سرمایه در شهرهای بزرگ و مناطق خاص در کشور باید پیشگیری کرده و از محرومیت مضاعف مناطق محرومی مانند خلخال و کوثر جلوگیری کرد.

جعفری بنه خلخال افزود: اگر این عدالت در نگاه و عمل به ظهور و بروز برسد قطعاً کشور به شکل همه جانبه در مسیر توسعه و پیشرفت واقعی قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: هدف‌گذاری، تلاش و پیگیری‌های شبانه‌روزی نماینده این سامان در راستای توسعه و خروج خلخال و کوثر از محرومیت مضاعف و تاریخی است که سالیان سال مردم این مناطق را رنج داده است که بسیاری فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی مهاجرت بی‌رویه را نتیجه نگاه ناعادلانه گذشته به مناطق کمتر توسعه یافته نظیر خلخال اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم در دولت یازدهم به استان اردبیل به ویژه جنوب این استان در توسعه زیر‌ساخت‌ها نگاه ویژه‌ای صورت گیرد.

جعفری بنه خلخال در ادامه گفت: مسئولان اجرایی کشوری و استانی باید در حوزه‌های تحت نظر خود در ارتقای شاخص‌های مختلف مربوط به توسعه پایدار در این شهرستان تلاش کنند تا کم‌کاری‌ها و کم‌توجهی‌های گذشته با نگاه عمل‌گرایانه جبران شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، انباشت ، ثروت ، و ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.