فراخوان تجار و بازرگانان كشور براي اعزام به سليمانيه – اربيل عراق آغاز شد.

معاون بازرگاني خارجي اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري، اين استان را متولي اعزام هيات تجاري به سليمانيه – اربيل اعلام كرد و گفت: بازرگانان سراسر كشور كه مايل به همراهي هيات تجاري ايران به سليمانيه – اربيل هستند تا پايان وقت اداري سه شنبه 15 مردادماه مي توانند به اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي واقع در شهركرد، ميدان دفاع مقدس مراجعه و نام نويسي كنند.
صفري افزود: ‌اين هيات تجاري متشكل از بازرگان و مديران بخش خصوصي، تعاوني، توليدي علاقمند از سراسر كشور است كه به مدت يك هفته براي مبادلات تجاري با تجار، مقامات اقتصادي و تجاري سليمانيه و اربيل رايزني مي‌كنند.
وي اظهار داشت: ديدار با سفير و رايزنان، بازديد از مراكز تجاري و توليدي، نشست با روساي اتاق بازرگاني كشور سليمانيه و اربيل، تبادل نظر و انعقاد قراردادهاي تجاري، نشست با مقامات سفارت جمهوري اسلامي ايران در سليمانيه، ديدار با صادركنندگان و واردكنندگان اقليم كردستان عراق از برنامه‌هاي اين سفر هفت روزه است كه بازرگانان مي‌توانند براي مبادلات كالاهاي توليدي ياتبادل نظر و بازارهاي جديد صادراتي رايزني كنند.
به منظور بسط و گسترش روابط تجاري و اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و استان هاي شمالي كشور عراق، اين هيئت تجاري و بازاريابي از 30 شهريور تا سوم مهرماه در عراق خواهد بود.
معاون بازرگاني خارجي اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختياري افزود: پس از اتمام سفر در صورت تامين اعتبار 12 ميليون ريال كمك هزينه و يارانه سفر به مشاركت كنندگان پرداخت ميشود.
وي گفت: متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي توانند با شماره تلفن 3335077 -0381و 3337554- 0381 تماس بگيرند./س
برچسب ها: بازرگان ، اعزام ، تجار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.