رئیس ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در اصفهان گفت: به دلیل افزایش دمای هوای اصفهان ساعت شروع راهپیمایی روز جهانی قدس را تغییر دادیم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان جعفر عسگری دیروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به اینکه امیدواریم در روز جهانی قدس با حضور پرشور و حماسی مسلمانان در راهپیمایی، شاهد روشنگری، بصیرت افزایی و ایجاد وحدت در جهان اسلام و پس از آن آزادی قدس شریف باشیم، ادامه داد: این ستاد از یک ماه گذشته با 3 هدف عمده فعالیت های خود را آعاز کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور مردم و سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل قوت قلب و پشتوانه ای برای ایستادگی مظلومان فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس است، بیان داشت: این ستاد در شهرستانهای استان برای ایجاد این حضور پرشکوه و حماسی مردم از لیالی قدر، قرائت بیانیه ها، تبلیغات محیطی، انجام تبلیغ از طریق رسانه ها، بسیج کردن مراکز خدماتی برای خدمات دهی به مردم در این روز و موارد دیگر بهره برده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه امسال به دلیل افزایش دمای هوا راهپیمایی از ساعت 11 در مسیر های 8 گانه فرعی آغاز می شود، ابراز کرد: همچنین این مراسم باشکوه از ساعت 11:30 در میدان امام (ره) آغاز می شود و علیرضا ذاکر اصفهانی، استاندار اصفهان برای ارائه گزارش عملکرد دولت نهم و دهم به سخنرانی می پردازد.

عسگری گفت: از مردم تقاضا مندم، زمان بندی اجرای مراسم را رعایت کنند و از حضور مستقیم در میدان امام(ره) در ساعت 11:30 خودداری کنند تا شاهد ازدحام در ورودی های میدان نباشیم و همچنین به دلیل گرمی هوا چتر و برای ادای نماز جمعه زیر انداز به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه 12 مرداد سالروز تشکیل این نهاد مردمی به دستور امام در سال 59 است، افزود: با وجود ضعف ها و قوت ها به صورت شبانه روزی در تلاشیم اما متأسفانه برخی نهاد های فرهنگی که در این شورا عضویت دارند در حاشیه بوده و تنها افتخارات این شورا را برای خود ثبت می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه انتظار داریم که حق این شورا ادا شود، اظهار کرد: از تمام کسانی که در شهرستانها برای این ستاد بدون هیچگونه پاداشی زحمت می کشند تقدیر و تشکر می کنم و از مسئولان فعلی و آتی انتظار داریم که برای این حضور ها احترام بیشتری قائل شوند.

وی با بیان اینکه امسال برای رفاه حال شرکت کنندگان در این مراسم تعدادی کولر در اطراف میدان و آب پاشی برای کاهش گرما تعبیه شده است، ادامه داد: البته به دلیل این مشکلات به مسئولان پیشنهاد می کنم که میدان امام علی(ع) می تواند نقطه دومی برای برگزاری این گونه مراسم، تا زمان آماده شدن مصلی اصفهان باشد ./س

برچسب ها: اصفهان ، روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.