سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان گفت: هنوز بلیط برگشت اعضای تیم فرنگی نوجوانان برای بازگشت به تهران فراهم نشده است.

موسی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:لحظاتی پیش با مجید جهاندیده سرمربی تیم نوجوانان صحبت کردم و وی اظهار داشت هم اکنون اعضای تیم در فردوگاه کشور مغولستان هستند ومتاسفانه تا کنون نتوانستیم بلیطی را برای بازگشت به تهران تهیه کنیم.

وی درباره شرایط میزبانی مغول ها اظهار داشت: علی رغم آنکه سال گذشته بهترین پذیرایی را در ایران از تیم مغولستان داشتیم ولی متاسفانه مغول ها میزبان  ضعیفی بودند به طوری که حتی محل اسکان اعضای تیم که به اسم هتل در اختیار ما قرار داده شده بود اصلا شرایط مناسبی نداشت.

طباطبایی در پاسخ به این سوال که چرا وی هم اکنون در مغولستان نیست گفت:من به همراه یک تیم منتخب درتورنمنت گرجستان حضور داشتم ومجبور شدم دو روز بعد با تیم آزاد راهی کشورمغولستان شوم در نتیجه برای بازگشت مشکلی برایم بوجود نیآمد و هرچند قصد داشتم در کنار تیم باشم اما آقای جهاندیده به من گفت بروم تا شرایط را برای اعزام تیم به مسابقات جهانی آماده سازم به همین دلیل به همراه یکی از مربیان به کشوربازگشتیم.

وی افزود: البته شب گذشته (6مردادماه)سه کشتی گیر به همراه دو مربی دیگر به ایران رسیدند ولی مجید جهاندیده به همراه 7 کشتی گیر دیگر همچنان در مغولستان بلاتکلیف هستند.البته مبلغ مورد نظر تامین شده که امیدوارم با تهیه بلیط شرایط بازگشت اعضای تیم فراهم شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار