پیش فروش بلیت های نمایش "مترسگ"، به کارگردانی محمدحسن معجونی، از امروز، 7 مردادماه، آغاز می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایش "مترسگ"، که کاری از گروه تئاتر "لیو" است، به کارگردانی محمدحسن معجونی از شنبه، 19 مردادماه، هر شب ساعت 19:30 به صحنه می رود و پیش فروش بلیت های آن با تخفیف از امروز، 7 مردادماه، آغاز می شود..

قیمت بلیت این نمایش 15 هزار تومان است که علاقه مندان برای دیدن آن می توانند بلیت نمایش را با مراجعه به نشانی اینترنتی www.cinematicket.org با قیمت 12 هزار تومان تهیه کنند.

لازم به یادآوری است، بلیت‌های تخفیف‌دار این نمایش فقط تا روز شروع اجرا  ارائه می‌شود. با شروع اجرا، بلیت‌های "مترسگ" به قیمت عادی خود بازخواهند گشت. این نمایش فقط پانزده روز روی صحنه خواهد بود.

نمایش "مترسگ" برگرفته از مجموعه داستان های "هنک، سگ گاوچران"، نوشته جان آر اریکسون با ترجمه فربد فرزاد است و جابر رمضانی، پوریا کاکاوند و پیام سعیدی این داستان را به نمایشنامه تبدیل کرده‌اند.

در "مترسگ" بازیگرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد شجره، شکیب شجره، امیرحسین طاهری و حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می پردازند و حسن معجونی علاوه بر کارگردانی، با همکاری ویشکا آسایش، طراحی صحنه را نیز برعهده دارد. ویشکا آسایش به عنوان طراح لباس نیز در گروه اجرایی این نمایش حضور دارد. ساخت و اجرای موسیقی نمایش "مترسگ" بر عهده‌ پویا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی انجام می دهد.

نمایش "مترسگ" سال گذشته در نوزهمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به کسب ۵  جایزه شد. این جوایز عبارت اند از: جایزه نخست کارگردانی بخش تئاتر نوجوان برای محمدحسن معجونی- جایزه نخست بازیگری بخش تئاتر نوجوان برای هوتن شکیبا، همچنین جایزه‌‌‌‌ نخست بازیگری از نگاه داوران نوجوان برای هوتن شکیبا به خاطر بازی در نقش "هنک"- جایزه نخست طراحی صحنه برای ویشکا آسایش و محمدحسن معجونی- جایزه‌ بهترین موسیقی برای پوریا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی./ي2
برچسب ها: نمایش ، مترسک ، بلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار