مسئول کمیته مسابقات هندبال:

لیگ هندبال از 25 مرداد استارت می خورد/حضور سپاهان در مسابقات لیگ برتر فعلاً معلوم نیست

علی اصغر پور مقدم گفت: رقابتهای لیگ برتر سال 92 از 25 مرداد کلید می خورد.

علی اصغر پور مقدم مسئول کمیته مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات لیگ برتر مردان دوره بیست و ششم از روز 25 مرداد استارت می خورد و تیم های حاضر در این رقابتها به مصاف هم می روند و تیم هایی که قصد دارند در این مسابقات باشند تا 10 مرداد فرصت ثبت نام دارند.

پورمقدم در ادامه افزود: در لیگ 92، 12 تیم شرکت خواهند کرد و مبلغ 20 میلیون تومان برای ورودی تیم ها درنظر گرفته شده است اکثر این تیم ها توان پرداخت آن را دارند و مشکل خاصی ندارند.

وی در خصوص حضور سپاهان در لیگ برتر گفت: تیم فولاد مبارکه اصفهان از تیم های با سابقه هندبال کشورمان که قهرمان چندین دوره این رقابتها بوده است مدتی پیش اعلام کرده بود در این رقابتها حضور پیدا می کند اما اکنون وضعیت حضور این تیم در ابهام است و هنوز به طور قطع انصراف خود را اعلام نکرده اند.

پور مقدم افزود: این تیم اصفهانی نیز تا 10 مرداد فرصت ثبت نام دارد در صورتی که نیایند با هماهنگی هیئت هندبال این استان، تیم جایگزین خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: با توجه به مسابقات بین المللی که در طول سال داریم رقابتهای لیگ برتر 92 تا اردیبهشت 93 ادامه خواهد یافت.

پور مقدم اضافه کرد: با حضور تیم های متعدد در هر دوره لیگی پویا و شکوفایی را برگزار می کنیم هر چه این رقابتها منظم و مرتب برگزار شود تاثیرات خوبی را برای تیم ملی خواهد داشت و تیمی قدرتمند خواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمام هم و غم ما در فدراسیون این است که این رقابتها به بهترین نحو برگزار شود و هندبال کشورمان را به سمت پیشرفت و توسعه سوق دهیم./زر
برچسب ها: هندبال ، سپاهان ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار