مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رونمایی پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافند هوایی با نام‌های "رفیع"، "رجال" و "غفار 1" در دهم شهریور، آيا بحران کنونی مصر به جنگ داخلي در اين كشور منجر خواهد شد؟، احمدي‌نژاد آخرین جلسه دولت خود را در جوار بارگاه مطهر رضوی(ع) برگزار می‌كند و.... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رونمایی پیشرفته‌ترین سامانه‌های پدافند هوایی با نام‌های "رفیع"، "رجال" و "غفار 1" در دهم شهریور
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از رونمایی سامانه شبیه‌ساز سلاح موشکی، ارتفاع‌یاب دیجیتالی و رادار بی‌صدا در دهم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

آيا بحران کنونی مصر به جنگ داخلي در اين كشور منجر خواهد شد؟

طرفداران مرسي در "خواب غفلت" به سر مي‌برند و با ناديده گرفتن اقدامات غيرهمسوی وی با اهداف انقلاب كشورشان به حمايت از مرسي برآمده‌اند، حال اين سوال مطرح است که آيا مصر وارد جنگ داخلي خواهد شد؟

احمدي‌نژاد آخرین جلسه دولت خود را در جوار بارگاه مطهر رضوی(ع) برگزار می‌كند


آخرین جلسه هیئت دولت دهم به رياست محمود احمدي‌نژاد در مشهد مقدس و در جوار بارگاه مطهر رضوی(ع) برگزار مي‌شود.

آمادگی بیش از 45 کشور برای حضور در مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب/ پوشش مراسم توسط 400 خبرنگار خارجی

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در گفتگوی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران به تشریح آخرین اطلاعات در خصوص صدور ویزای خبرنگاران خارجی و اعلام آمادگی کشورها برای حضور در مراسم تحلیف "حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی" و همچنین اقدامات وزارت امور خارجه در خصوص مسئله دستگیری یک تبعه ایرانی در ایتالیا پرداخت.

تحريم دارو نقض آشکار حقوق بشر از سوي مدعيان پايبندي به موازين بين‌المللي است

يک پژوهشگر حقوق گفت: مناديان حقوق بشر و مدعيان پايبندي به موازين بين‌المللي با اعمال تحريم‌ها خواه به طور مستقيم و خواه غير‌مستقيم، ورود دارو و تجهيزات پزشكي به كشور ايران را ممنوع کرده و با جان انسانها به راحتي بازي مي‌کنند.

اصولگرايان با حفظ وحدت در رفتار سياسي خود بازنگري کنند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: اصولگرايان بايد در رفتار سياسي جمعي خود بازنگري و وحدت را به عنوان اصل اساسي در نظام رعايت کنند.

روز قدس سرآغاز حرکت برای رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره صهیونیست است

تشکل دانشجویی "اتحادیه اول" دانشگاه آزاد در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره ددمنشان صهیونیست است.

ترور 34 ايراني بي‌گناه در 8 مرداد ماه
گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

تاسیس حزب توسط محمدرضا عارف قطعی نشده است
مشاور سياسي"محمدرضا عارف" گفت: نامگذاری و تاسیس یک حزب اصلاح‌طلب از سوی "محمدرضا عارف" به عنوان یک ایده هنوز قطعی و نهایی نشده است.

رفیقی که این بار فقط گفت "خداحافــظ رفيـق"

"سید حسین رفیق" که از جانبازان شیمیایی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بود،در شب شهادت امیر خود حضرت علی ابن ابیطالب(ع) به خیل عاشقان الله و به دوستان و یاران شهید خود پیوست.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار