معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران از ثبت مراجعه 2 هزار شهروند به پایگاه انتقال خون مستقر در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 20 تهران، حبیب اله غفوری با اشاره به اینکه پایگاه ویژه اهدای خون از نخستین روز ماه مبارک رمضان در ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر شده است گفت: تاکنون بیش از 2 هزار شهروند به این پایگاه مراجعه کرده اند و این درحالی است که این خدمات تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دارد.
 غفوری با اشاره به اینکه پایگاه انتقال خون مستقر در شهرری از افطار تا سحر است خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان و مراجعه کننده ها، بهتر است علاقه مندان، امر معنوی اهدای خون را به لیالی قدر اختصاص ندهند.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 تهران به استقرار ایستگاه های فرهنگی در سطح منطقه نیز اشاره کرد و افزود: توزیع بسته های فرهنگی شامل کتابچه های مناجات و ادعیه شب های قدر و نقشه های راهنمای مسیر برای شرکت در مراسم معنوی احیاء و پذیرایی از احیاداران از اقداماتی است که در ایستگاه های فرهنگی مستقر در میادین شهدای شاملو و شهید بروجردی، خیابان فدائیان اسلام، ضلع شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، درب ورودی ضلع شرق حرم و ضلع جنوب این حرم مطهرانجام می شود./ف
برچسب ها: استقبال ، پایگاه ، اهدا ، خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار