رئيس جهاد دانشگاهي کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهي در طول عصر سي و سه ساله خود، توانسته الگويي در قطع وابستگي کشور در بخش هاي مختلف باشد و بهترين خدمات را متناسب با نيازهاي روز به جامعه عرضه کند.

دکتر بهروز بادکو در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: جهاد دانشگاهي به عنوان مجموعه اي برگرفته از انقلاب پس از صدور فرمان تشکيل ستاد انقلاب فرهنگي در سال 1359 توسط بنيانگذار جمهوري اسلامي، همواره در جهت پيشبرد فعاليت هاي علمي، پژوهشي و فرهنگي در کشور تلاش کرده و در نهايت تعامل و همکاري در راستاي دستيابي کشور به سند چشم انداز 1404 در دولت هاي مختلف تلاش کرده است.

وي با بيان اينکه اگر چه جهاد دانشگاهي در ابتداي تاسيس خود به عنوان نهاد فرهنگي فعاليت خود را آغاز کرده، ادامه داد: اما امروز توانسته در عرصه هاي مختلف نام ايران را در قله هاي رفيع جهاني بدرخشاند و اين موفقيت ها مرهون همکاري و هماهنگي اين نهاد با دولت هاي مختلف است.

رئيس پارک علم و فناوري جهاد دانشگاهي، با اشاره به تجربه هاي موفق اين نهاد گفت: توجه به ارتباط اصولي و ساختاري دو بخش دانشگاه و صنعت مي تواند اثرات عميق و قابل توجهي را در رشد و توسعه اقتصادي کشور به دنبال داشته باشد.

دکتر بادکو با بيان اينکه جهاد دانشگاهي ظرفيت نقش آفريني در اين زمينه را داراست که مي تواند مورد توجه دولت آينده قرار گيرد، گفت: همه بايد تلاش کنيم تا با رفع مشکلات و افزايش آرامش در کشور و در جهت استقرار و توسعه گام هاي بلندي برداريم.

رئيس جهاد دانشگاهي کرمانشاه، با بيان اينکه جهاد دانشگاهي تحت نظر شوراي عالي انقلاب فرهنگي کشور فعاليت مي کند، اظهار داشت: اين نهاد همواره با تمام توان در جهت پيشبرد اهداف دولت و در مجموع نظام تلاش کرده و مي کند و همه توان و پتانسيل هاي مادي و معنوي خود را براي سربلندي ايران اسلامي به کار خواهد گرفت./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، علم ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار