پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان گفت: مشکل مسکن درد مشترک میان هنرمندان ما و لایه های مختلف جامعه است .

عنایت بخشی در مورد ضرورت اختصاص وام مسکن به هنرمندان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : هنرمندان ما قبل و بعد از انقلاب اسلامی همیشه در بحث مادی و اقتصادی جزء قشر ضعیف جامعه بوده اند و شرایط خوب و مطلوبی برای و این بستر مهیا نبوده است .

وی با اشاره به اینکه مشکل مسکن دردی مشترک بین همه لایه های جامعه است، تصریح کرد: همه ما در جامعه مشکلات زیادی داریم و افزایش کرایه و رهن مسکن به این مشکلات افزوده است در قشر هنرمند بزرگانی را داریم که با برخورداری از کارنامه ای درخشان در حوزه بازیگری در سینما و تلویزیون هنوز از مشکل اجاره نشینی رنج می برند و این برای ما خروجی مطلوبی ندارد.

پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان اضافه کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار برنامه های مختلف خود در سینما و سایر حوزه های فرهنگی و هنری در مسیر رشد و پویایی قدم برداشته است ولی باید در بحث حمایت از هنرمندان هم گامی محکم بردارد زیرا در غیر این صورت کارنامه آنها زیر سئوال خواهد رفت.

اختصاص وام به هنرمندان می تواند آنها را در مبارزه با مشکل مسکن کمک کند زیرا هنرمند به دلیل عشق و علاقه به مردم کار می کند و جنبه مالی برایشان در اولویت های دوم و سوم قرار دارد. هنرمندان در جنبه های اقتصادی نیازمند حمایت می باشند./س


برچسب ها: مسکن ، هنرمندان ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.