سرمربی تیم ملی ووشو گفت: رقابت های ورلد گمیز کلمبیا محک و ارزیابی مناسبی برای مسابقات جهانی آبانماه در مالزی خواهد بود.

حسین اوجاقی سرمربی تیم ملی ووشوی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که در رقابت های ورلدگمیز نفرات مدال آور و قهرمانان جهان حضور دارند و با توجه به گرفتن مجوز به این مسابقات گام نهاده اند، لذا سطح این بازی ها بسیار بالاست و در واقع این پیکارها المپیک رشته های غیر المپیکی خواهد بود.

وی افزود: تیم ملی ووشوی اعزامی به این رقابت ها سه مرحله اردو را پشت سر گذاشت که در مرحله نخست بیشتر روی مسائل تکنیکی و بدنسازی کار کردیم و در مرحله دوم تمرینات تخصصی و مشابه سازی میدان مبارزه را مرور کردیم و در اردوی پایانی نیز به بازسازی بدن و کسب انرژی بیشتر و رساندن ووشوکاران به اوج آمادگی مناسب پرداختیم.

اوجاقی همچنین گفت: تمامی بچه ها در شرایط خوب و آمادگی مناسب قرار دارند و خوشبختانه فرشاد عربی هم بعد از عمل جراحی زانو تمرینات خوبی داشته و در حال حاضر به آمادگی مورد نظر رسیده و مشکلی برای حضور در کلمبیا ندارد.

وی در پایان در خصوص شناخت حریفان اظهار داشت: با توجه به اینکه حریفان ووشوکاران ما همگی در رقابت های جهانی ترکیه حضور داشته اند از همه آنها شناخت داریم و نحوه رویارویی با تک تک آنها را تمرین کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

گفتنی است، کاروان پنج نفره تیم ملی وشوو کشورکان شامل حسین اوجاقی، محسن محمد سیفی، حمیذرضا قلی پور، جواد آقایی و فرشاد عربی روز گذشته سه شنبه 8 مرداد برای حضور در پیکارهای وورلد گمیز تهران را به مقصد کلمبیا ترک کردند./آق

برچسب ها: ووشو ، اجاقی ، ورلد گیمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار