نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: تعامل با دنیا به شرط حرکت در مسیر امام و شهدا مقبول است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، حجت الاسلام والمسلمین معلمی در نشست سالانه مودت در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان با بیان اینکه خداوند چیزهای زیبا و نیکو، نماز، زکات، حج، روزه و ولایت اهل‌البیت را واجب شمرده است، افزود: عامه مردم چهار واجب نخست را عمل می‌کنند اما پنجمین واجب شرعی را رها کردند.

وی تصریح کرد: آن چهار واجب بدون واجب ولایت تکمیل نخواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به دولت آینده گفت: خط امام روشن است، سیاست داخلی و خارجی ابهامی ندارد، هنر حفظ اهداف انقلاب و تعامل با دنیاست و اگر تعامل با دنیا به این معنا است که از خط امام و شهدا عقب‌نشینی کنیم این تعامل مورد قبول نیست.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی افزود :در میان دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی، نظامی و غیر نظامی که حقوق‌شان از بیت المال تامین می‌شود تنها دستگاهی که از دیگران سالم‌تر و پایبند محکم ولایت است و تا امروز نیز امتحانش را خوب پس داده است، سپاه است.

وی تصریح کرد: همه بسیجیان و اعضای پایگاه مقاومت بسیج با اطمینان خاطر و با دلگرمی قرص و محکم، همسویی با سیاست‌های سپاه را که سیاست‌های ولایت است رها نکنند./س

برچسب ها: تعامل ، مسیر ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.