مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 300 اثر هنری به دبیرخانه دو سالانه فیلم میلاد سرخ ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور شرفی در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره سراسری در اردبیل اظهار داشت: با اتمام آخرین فرصت ارسال آثار و شرکت در بخش مسابقه در یک جمع‌بندی بیش از 300 اثر ارزشمند از هنرمندان کشور به این جشنواره ارسال شده که امیدواریم از بین آنها بهترین آثار برگزیده شود.

وی با اشاره به انتخاب اعضای هیئت داوری این جشنواره گفت: هیئت داوران دومین جشنواره میلاد سرخ بهمن حبشی، رضا درستکار، نقی نعمتی، پناه برخدا رضایی و حسن قهرمانی از چهره‌های مطرح فیلم سازی هستند که آثار ارسال شده به این جشنواره را مورد ارزیابی و نقد و بررسی قرار می‌دهند.

شرفی خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری صمیمانه مرکز گسترش سینمای تجربی و مستند برگزار شده و زمینه فراهم می‌شود تا بهترین آثار در حوزه فیلم کوتاه و بلند سینمایی به نمایش گذاشته شود.

وی افزود:‌ برگزاری این جشنواره خود فرصتی استثنایی برای بروز و ظهور استعدادهای نسل جدید است که در عرصه فیلمسازی ورود پیدا کردند و همه ساله نیز بر تولیدات و عرضه محصولات فاخر همتی وافر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با یادآوری اینکه این جشنواره از پنجم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود، بیان کرد: اولین جشنواره میلاد سرخ که سال 90 و با شور و شوق و همت مضاعف برگزار شد امسال نیز برای دومین بار این جشنواره برگزار می‌شود تا مخاطبان بتوانند از این جشنواره که آثار فاخر و ارزشمند در تبیین مکتب حسینی و ارادت به حضرت سیدالشهدا دارد، به شایستگی استفاده کنند.

شرفی گفت:‌ این جشنواره در دو بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه شامل داستانی، مستند و پویانمایی و فیلم بلند در حوزه داستانی و در قالب ویدئویی برگزار می‌شود.

وی محورهای این جشنواره را سیر و سلوک،‌ جشن و اعیاد و مجالس، پاسداشت و سوگ و رهروان اعلام کرد و ادامه داد: منتخبان این جشنواره هفتم شهریورماه در اردبیل و مجتمع فرهنگی، هنری با حضور مسئولان کشوری مورد تجلیل قرار می‌گیرند/س.

برچسب ها: اردبیل ، جشنواره ، میلاد ، سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.