مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته گذشته را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته گذشته به شرح ذیل است:

هاني‌زاده: پرونده‌سازي عليه حزب‌الله لبنان ناشي از رفتارهاي دوگانه اتحاديه اروپاست

يک کارشناس مسائل سياسي با بيان اينکه هدف اتحاديه ارپا به انزوا کشاندن حزب الله لبنان است، گفت: غرب بايد بداند چنين اعمالي نه تنها محبوبيت حزب‌الله را کاهش نمي‌دهد، بلکه باعث افزايش جايگاه مردمي حزب الله در لبنان و منطقه خواهد شد.



يك منبع آگاه: تأسيس دانشگاه توسط احمدي‌نژاد منوط به تأييد رئيس‌ دولت يازدهم است

يك منبع آگاه در مورد تاسیس دانشگاهی از سوی احمدی‌نژاد با بیان اینکه این مسئله منع قانونی ندارد، گفت: با توجه به برگزاري آخرين جلسه رئيس دولت دهم به عنوان رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي مسلما بررسي ساير موارد تأسيس دانشگاه احمدي‌نژاد در جلسه‌اي به عهده رئيس‌جمهور دولت يازدهم خواهد بود.



بیانیه اتحادیه اول به مناسبت فرارسیدن روز قدس

تشکل دانشجویی "اتحادیه اول" دانشگاه آزاد در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: روز قدس نماد فریادی بلند در برابر زورگویی و ستمگری و سرآغاز حرکت به سوی خورشید رهایی سرزمین‌های اشغالی از سیطره ددمنشان صهیونیست است.



بیانیه: قدس نماد وحدت و یکپارچگی امت اسلام است

تشکل‎های اسلامی سیاسی اساتید دانشگاه آزاد استان فارس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: همگام و همراه با مردم همیشه بیدار استان فارس با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده خواهیم داد.

کريمي: وضعيت فعلي دانشگاه‌هاي ما متناسب با پتانسيل علمي کشور نيست

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه شريف گفت: متاسفانه وضعيت فعلي دانشگاه‌هاي ما چندان متناسب با پتانسيل علمي کشور نيست و اين نتيجه غفلت و عدم توجه مسئولان به نيازهاي اين حوزه است.

عبدي: علماي اسلام نسبت به هتک حرمت مقدسات هشدار دهند

"دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه تهران" نقش علما و مراجع ديني را براي جلوگيري از توهين به مقدسات شيعيان انکار ناپذير دانست و گفت: علماي اسلام چه شيعه و چه سني در هر کجاي دنيا بايد نسبت به اين اتفاقات هشدار دهند چرا که عدم مقابله با اين بي‌حرمتي‌ها و کشتار شيعيان و مسلمانان، به قبيح‌تر شدن دشمنان اسلام منجر خواهد شد.



مرتضویان: تهديد عليه حزب‌الله پايه‌هاي دموکراسي در لبنان را به خطر مي‌اندازد

عضو هيئت علمي دانشکده علوم سياسي تهران مرکز گفت: حزب‌الله یکی از پایه‌های دموکراسی و جزو بدنه سياسي لبنان است و هرگونه تهديد آن موجب لغزش يکي از چند پايه اصلي و عدم هماهنگي دموکراسي در اين کشور شده و هرج و مرج داخلي در جامعه لبنان را به دنبال دارد.

نیروی انتظامی با هتاکان امر به معروف برخورد قاطع داشته باشد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه شهرری با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تعرض به دختر چادری آمر به معروف، از نیروی انتظامی خواست برخورد قاطع و جدی با هتاکان امر به معروف داشته باشد.



کنعاني‌مقدم: اقدام اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيستهاست

"دبير انجمن بين‌المللي ضد صهيونيستي" با اشاره به اینکه تصميم اتحاديه اروپا عليه حزب‌الله مشارکت در جنايات صهيونيست‌ها است، گفت: اتحادیه اروپا پيش از اين نيز با کمک‌هاي تسليحاتي به تروريست‌هاي سوريه نشان داده بود که اهداف صهيونيستها را در منطقه دنبال مي‌کند.



توصيه‌هاي رمضاني رهبر معظم انقلاب در ديدار با دانشجويان

بخشي از فرامين مقام معظم در ديدار با نخبگان و فعالان دانشجويي در ماه رمضان سال‌هاي گذشته را در گزارش زير بخوانيد.



وزیر علوم: اسلامی شدن دانشگاه‌ها برنامه اصلی من در چهار سال گذشته بود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از اسلامی شدن دانشگاه‌ها به عنوان برنامه اصلی خود در چهارسال گذشته یاد کرد.

تشکيل اردوي بازسازی عتبات‌ عالیات از سوي بسیج‌ دانشجویی دانشگاه امام‌ صادق(ع)

مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از تشکیل اردوی بازسازی عتبات عالیات با همکاری بسیج دانشجویی این دانشگاه و ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد و گفت: جمعی از دانشجویان به منظور کارهای عمرانی و فرهنگی با رویکرد تربیتی در کشور عراق در این اردو شرکت خواهند کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار