مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان گفت: برخلاف صحبت‌های ارائه شده از سوی مسئولان مبنی بر پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد هنوز حقوق تمام این افراد به صورت کامل پرداخت نشده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ابراهیم دستمزد با اشاره به گلایه‌ها و شکایت‌های بازنشستگان صندوق فولاد از وضعیت موجود این صندوق اظهار داشت: از مدت‌ها پیش تاکنون این بازنشستگان حقوق خود را با تأخیر دریافت می‌کنند و هر ماه مسئولان تنها وعده‌هایی را مبنی بر رفع مشکل حقوق بازنشستگان این صندوق ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه اما این وعده‌ها هنوز محقق نشده است، اضافه کرد: وضعیت صندوق فولاد کشور مشخص نیست و بازنشستگان این صندوق مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار دارند.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با اشاره به نا‌امیدی بازنشستگان صندوق فولاد از وعده‌های تحقق نشدنی مسئولان اضافه کرد: برخلاف وعده‌ها و صحبت‌های ارائه شده از سوی مسئولان مبنی بر پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد هنوز حقوق تمام این افراد به صورت کامل پرداخت نشده است.

این مسئول با بیان اینکه وضعیت صندوق فولاد مبهم است و بازنشستگان با مشکل ضعف مدیریتی این صندوق مواجه هستند، ادامه داد: در حال حاضر کارمندان 20 سال خدمت این صندوق در حال اخراج شدن هستند و این موضوع سبب ایجاد نا‌رضایتی برای اعضای این صندوق شده است.

دستمزد با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در صدا و سیما اعلام کرده که مشکل حقوق و درمان بازنشسته‌های صندوق فولاد رفع شده، تاکید کرد: اما مشکل حقوق بازنشستگان صندوق فولاد هنوز رفع نشده و این بازنشستگان در مضیقه شدید هستند و پرفراژ‌های حقوق این افراد شاهد این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه صندوق فولاد ۳ هزار میلیارد تومان موجودی داشته، افزود: اما این سهام سه هزار میلیارد تومانی نیز برای پرداخت حقوق آنها در حال فروخته شدن است و این صندوق همچنان کسری موجودی دارد.

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن استان اصفهان با بیان اینکه سهام 12 هزار و 500 میلیاردی برای تأمین کسری صندوق فولاد باید به این صندوق منتقل شود، متذکر شد: انتقال این سهام به صندوق فولاد در گروی امضای معاون اول رئیس جمهور است.

این مسئول اذعان داشت: نامه انتقال سهام 12 هزار و 500 میلیارد تومانی از سه ماهه گذشته تاکنون بر روی میز معاون اول رئیس جمهور قرار دارد، اما این نامه هنوز به امضای وی نرسیده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۲۲:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مسولین خجالت نمیکشند که بفکر بازنشتها نیستن ایا فکر نمکنند که خودشان یه روز بازنشت میشوند ایا کور و کر هستند ایا ما را چی حساب میکنند