سرمربی استقلال معتقد است که همیشه دیدارهای بین استقلال و سپاهان زیبا بود ولی نباید اجازه داد تا این دیدار به حاشیه کشیده شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ قلعه نوعی در نشست مطبوعاتی پيش از بازي مقابل سپاهان گفت: همیشه بازی سپاهان و استقلال خوب می شود از لحاظ بار فنی در همیشه خوب بوده است.

از هر کسی تعریف می کنم ما را به حاشیه می برند، نمی دانم چه بگویم، از سپاهان هم تعریف می کنم چراکه خط هافبک آنها خوب است و باید بين هافبک ها و مهاجم آنها جدایی بیندازیم. تیم خودمان هنوز به کیفیت لازم نرسیده است ولی خوب می شویم. مصدومانمان جمشیدیان و بیک زاده می باشند و ساموئل به خاطر اخراج در مقابل گسترش فولاد محروم است کیفیت ما نسبت به اول فصل بهتر می شود.

در خصوص نیمکت: در مقابل دیناموکیف بالاتر از حد نشان داد و چند هفته ای است که خیلی آماده است، هنوز گل زیبایش به الاتحاد یادمان نرفته و می تواند ما را امیدوار کند.

در خصوص کرانچار بايد بگويم وي مربی بزرگی است و تیم آنها هم زودتر شروع کرده اند و روی کاغذ کاندیدای قهرمانی هستیم، همیشه سپاهان و استقلال مدعی اند.

وي در خصوص جباری و جدایی اش فتح اله زاده جزو مدیران زحمتکش است، در طول سالیان ریاستش در استقلال افتخارات زیادی برای باشگاه به دست آورده است. اگر توجه داشته باشد من هم از استقلال جدا شدم و سه سال هم طول کشید و دوباره به این تیم برگشته ولی هیچ صحبتی در مورد استقلال نکردم. جباری هم جزئی از استقلال است چرا که در سال های دور در پایه های استقلال رشد کرده است و مطمئناً به استقلال بر می گردد. نباید جباری در مورد مسایل درون خانوادگی صحبت می کرد ولی هواداران باید به جباری احترام بگذارند چون جباری در دوران سخت و حتی مصدومیتش به قهرمانی استقلال کمک کرد و زیبایی فوتبال به این است که مسائل حرفه ای رعایت شود و فکر می کنم تنها چیزی که باقی می ماند احترام طرفين است.

وي در پایان گفت: سئوال هايي که قبل از بازی از جباری پرسیده اند فکر نمی کنم کمکی به فوتبالمان کند و فقط جو را متشنج می کند و طرفين این موضوع نسبت به هم بدبین تر می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار