روز جهانی قدس روز فرياد رهايی فلسطين از چنگال صهيونيست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفين با مستکبرين است .روز قدس ميراث گران‌بهای بنيانگذار کبير جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور انديشی و هوشمندی امام خمينی (ره) است که بيانگر اعتقاد و پايبندی‌اش به انديشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگويان عرصه جهانی است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،  

  قدس محور هويت و اتحاد همان امتی است که مستضعفان زمين را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ايمان دارد که نصرت و پيروزی از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.

  دراين روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دريای مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌يابد.

  امروز نه تنها فلسطين که جهان اسلام برای پيدا کردن جايگاه گمشده‌اش، چاره‌ای جز پيدا کردن خود و بازگشت به خويش ندارد.قرآن عظيم و منويات مقدس رسول گرامی اسلام منشور حرکت سرشار از بيداری جهان اسلام است. ملت غيور و سلحشور ايران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراييل غاصب نمی‌داند که اسراييل و صهيونيسم، حقيرتر از آن است که نياز به تجهيز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمايت از مستضعفين جهان است.

  ملت موحد ايران از هر نهری به دريای خروشان راهپيمايی سياسی عبادی روز قدس خواهند پيوست.

  تجديد ميثاق با رهبر کبير انقلاب و مبدع اين حرکت مقدس، جوهر اين روز را با خط ايثار بر در و ديوار باور دنيا نقش خواهد زد.

  مردم آگاه و هميشه در صحنه استان با توجه به اهميت و حساسيت تحولات بين المللی و منطقه ای ، ضمن محکوم نمودن جنايات آمريکا و اسرائيل بار ديگر با حضور و شرکت خود در راهمپيمايی روز جمعه يازده مرداد ماه ثابت خواهند کرد همسو با آرمانهای امام راحل و با تجديد بيعت با منويات مقام معظم رهبری ، بارزترين شکل تعهد و جلوه ديگری از حماسه سياسی را به نمايش خواهند گذاشت ./س


برچسب ها: حضور ، گسترده ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.