عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه گفت: تقدیر خداوند بوده است که شهادت امام علی (ع) در شب های قدر رخ دهد و این قداست والای حضرت علی (ع) را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام حمیدرضا رضا نیا اظهار داشت: امام علی (ع) تنها کسی است که در خانه خدا متولد شدند و در خانه خدا به شهادت رسیدند و خداوند با تقدیر خود شب های قدر که بسیار با عظمت است را برابر شهادت این حضرت قرار دادند و این عمل قداست امام علی (ع) را نشان می دهد.

وی با اشاره به مظلومیت امام علی (ع) بیان کرد: حضرت امام علی (ع) بسیار مظلوم است تا آن جایی که خداوند به پیامبر گرامی اسلام می فرماید مظلومیت امام علی (ع) را جز خداوند و رسول خدا (ص) نشناخت.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد: تا سالیان سال قبر مطهر امام علی (ع) برای دور ماندن از جفا پنهان بود و پس از سال ها که هویدا شد هنوز هم حقیقت امام علی (ع) را نمی شناسیم و ما شیعیان این امام (ع) را در مراسم و به اندازه ضربت خوردن در محراب مسجد و گریه کردن برای شهادتشان شناخته ایم.

حجت الاسلام رضا نیا تصریح کرد: امام علی (ع) با آن عظمت بسیار زیاد حقیقتی است که پاسخگوی نیازهای انسان ها در طول تاریخ است و باید تمام ماه های سال حضرت علی (ع) را جستجو کرد./س

برچسب ها: قم ، شب ، قدر ، بهتر ، هزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.