سرزمین فلسطین قداست و اهمیت خاصی برای تمام مسلمانان جهان دارد و اشغال این سرزمین موجب وارد شدن صدمه ای بزرگ به جهان اسلام شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مسلمانان در هر کجای جهان که هستند باید ندای حق طلبی و ظلم ستیزی خود را در برابر هجمه های ناجوانمردانه اسراییل غاصب اعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و ضرورت برپایی هر چه باشکوه تر این مراسم عظیم در ایران و جهان، افزود : روز قدس، روز تمامیت اسلام و روز هویت بخشی مسلمانان است و همگان در پاسداشت این روز بزرگ شریک هستند.

وی تصریح کرد : مردم ایران امسال نیز همانند سال های گذشته ، در روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همصدا با دیگر ملت های مسلمان با همبستگی و اتحادی مضاعف خواستار بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از خاک مقدس فلسطین می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : روز قدس به فضل پروردگار سال به سال پربارتر و فراگیرتر می شود و این موضوع باعث سردرگمی غربی ها و در راس آن سردمداران رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جباری افزود: استکبار جهانی برای کم رنگ کردن یوم الله قدس بشدت برنامه ریزی کرده است، اما خود نیز با توجه به بیداری ملت ها، می داند در این هدف موفق نمی شود./س

برچسب ها: سرزمین ، فلسطین ، قداست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.