محل استقرار برخي گروه هاي ثابت صدا و سيماي جمهوري اسلامي در راهپيمايي روز قدس در تهران مشخص شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي روز جمعه صد ها گروه خبري و توليدي در مسيرهاي مختلف راهپيمايي روز قدس به انعكاس حماسه سياسي مردم ايران خواهند پرداخت.     
 
واحد هاي سيار و گروه هاي تصوير بردار و ضبط راديويي در مسير راه پيمايي بطور دائم تصاوير و مصاحبه هاي راديويي راه پيمايي كنندگان را براي پخش از شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني ارسال مي كنند تا برنامه هاي زنده و ويژه اي كه براي اين روز تدارك ديده شده مخاطبان رسانه ملي را از حال و هواي راه پيمايي روز قدس آگاه كنند . واحد هاي مستقر در مسير راهپيمايي هم به طور مداوم براي شبكه هاي خود تصوير و گزارش زنده از اين حضور ارسال خواهند كرد . شبكه يك سيماي جمهوري اسلامي واحد حود را در چهار راه ولي عصر مستقر كرده است .اينم واحد سيار با حضور مجريان و گزارشگران خود شور مردم را در حمايت از مردم فلسطين منعكس مي كند . شبكه دو واحد ثابت خود را در تقاطع خيابان هاي انقلاب و ابوريحان رو به روي پارك دانشجو مستقر كرده و گزارش هاي خود را از اين مكان ارسال مي كند .شبكه سه نيز با تجهيزات ارسال تصاوير و تهيه گزارش خود در ميدان فلسطين جلوي مسجد امام صادق ( ع ) مستقر است .شبكه تهران در چهار راه انقلاب تقاطع فلسطين ايستگاه تلويزيوني خود را برپا كرده است . شبكه خبر با سه واحد سيار در خيابان قدس ، ميدان انقلاب و خيابان انقلاب تقاطع وصال و طالقاني روز پر كاري را براي عوامل فني خود در انعكاس راه پيمايي روز قدس رقم زده است و شبكه هاي سحر و كوثر در خيابان انقلاب بين وصال و فلسطين مستقر شده اند . شبكه العالم در خيابان وصال جنب پمپ بنزين ايستگاه خود را داير كرده است و شبكه پرس تي وي نيز در خيابان انقلاب پايگاه ثابت تهيه و ارسال تصاوير دارد . اين شبكه ها علاوه بر ايستگاه هاي ثابت خود گروه هاي سياري هم در بين مردم دارند تا بتوانند گوشه هاي جذاب و صحنه هاي نابي از راه پيمايي روزه داران تهراني براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين تهيه و پخش كنند . علاوه بر شبكه هاي تلويزيوني ، شبكه هاي راديويي نيز واحد هاي سيار و ثابتي در مسير راه پيمايي داير كرده اند . اين گروه ها از ساعات اوليه راه پيمايي روز قدس مخاطبان راديو را از اتفاقات و اخبار مربوط به راه پيمايي آگاه مي كنند . ده ها واحد  سيار خبري نيز در طول راهپيمايي و هنگام برگزاري نماز جمعه سرگرم تهيه گزارش و مصاحبه از راه پيمايان خواهند بود تا در بخش هاي مختلف خبري گزارش هاي مفصلي از اين حماسه تهيه و پخش كنند.
 
مراكز صدا و سيما در استان هاي مختلف كشور نيز با استقرار واحد هاي سيار و ثابت در روز قدس سهم مهمي در انعكاس اين حماسه عظيم براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين و محكوميت جنايات رژيم صهيونيستي خواهد داشت . گزارش هايي كه از مراكز مختلف صدا و سيما تهيه مي شود در طول زمان برگزاري راه پيمايي روز قدس در برنامه هاي زنده شبكه هاي استاني و سراسري قابل مشاهده است . اين گزارش ها همچنين در بخش هاي خبري پخش خواهد شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار