قم/

توانایی عبور از نفت را داریم / از نفت 3 امتیاز می‌خواهیم

هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: پس از پیروزی برابر ملوان بندر انزلی به خوبی تمرین کرده‌ایم و آنقدر آماده‌ایم که توانایی شکست دادن تیم نفت تهران را هم داریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مجید هوتن اظهار داشت: در فصل گذشته تیم صبای قم شروع بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و هفته‌های زیادی جزو تیم‌های مطرح و سرسخت لیگ برتر بود اما با بدشانسی‌هایی مواجه شدیم و نتوانستیم به موفقیتی مانند لیگ یازدهم برسیم، اما در این فصل شرایط با گذشته متفاوت است و هدف ما این است که قوی‌تر برابر حریفان ظاهر شویم.

وی تصریح کرد: در فصل‌ گذشته با موانعی روبه‌رو ‌شدیم که ما را از اهداف خود دور ‌ساخت، اما امسال تیم خوبی داریم که در رأس آن یک کادر فنی با تجربه است که در ترکیب آن بازیکنان با سابقه و جوان حضور دارند تا با لطف خدا به جایگاهی که استحقاق آن را داریم دست یابیم.

هافبک جوان صبای قم با بیان اینکه در این فصل تیمش به دنبال قرار گرفتن در جمع تیم‌های صدر جدولی است اضافه کرد: از امکانات، بازیکنان حرفه‌ای و کادر فنی خوبی سود می‌بریم و این مهم رسیدن به هدف فوق را مقدور می‌سازد.

وی با بیان اینکه صبای قم امسال تیم متفاوتی را به میدان فرستاده است ابراز داشت: صبای قم امسال تیمی متفاوت و با انگیزه بیشتری را راهی میدان کرده و مصمم هستیم در پایان لیگ حداقل در جمع چهار تیم برتر جدول لیگ سیزدهم فوتبال کشور باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صبای قم توانایی پیروزی در برابر نفت تهران را دارد؟ عنوان داشت: هفته گذشته موفق به شکست تیم خوب و یکدست ملوان بندر انزلی در ورزشگاه یادگار امام شدیم و به طور قطع در تهران نیز می‌توانیم نتیجه بگیریم.

دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان جمعه شب یازدهم مردادماه این هفته به میزبانی نفت برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، توانایی ، عبور ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.