مدیرکل نوسازی بوشهر گفت: با برنامه ریزی وتدابیر انجام شده فضای آموزشی مورد نیاز تحصیل دانش آموزان مناطق زلزله برای سال تحصیلی جدید آماده می شود

احمد مرادی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند مورد رضایت ساخت مدارس در مناطق زلزله زده بوشهر گفت: با برنامه ریزی و تدابیر انجام شده امیدواریم فضای آموزش مورد نیاز جهت تحصیل دانش آموزان مناطق زلزله زده برای سال تحصیلی جدید آماده شود.
وی افزود: تا کنون 7 مدرسه و 31 کلاس درس در این مناطق ساخته شده است و روند ساخت مدارس در این مناطق رو به پیشرفت است.
مدیر کل نوسازی مدارس بوشهر گفت: بازسازی دیوارهای کلیه مدارس که آسیب جزیی دیده بودند آغاز نشده و در برخی از مناطق مدارس جدید جایگزین مدارس تخریب شده برای مهر ماه خواهد شد.
مرادی ادامه داد: خوشبختانه برای مهر 92 هیچ کلاس درسی در کانکس تشکیل نخواهد شد و طبق برنامه کلیه دانش آموزان مناطق زلزله زده در کلاس  درس تحصیل می کنند.
مدیر کل نوسازی بوشهر با اشاره به ایجاد تفاهم نامه یک میلیارد تومان با بنیاد مسکن جهت ساخت مدارس مناطق زلزله زده از انعقاد تفاهم نامه یک میلیارد و دویست تومان با مشارکت بنیاد برکت و همچنین تفاهم نامه با اتاق بازرگانی با مشارکت 45 درصدی اتاق بازرگانی برای ساخت 2 مدرسه خبر داد.
وی در پایان از کمک های استانداری بوشهر بنیاد مسکن و شرکت های نفتی و پتروشیمی در جهت ساخت و نوسازی مدارس مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کرد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار