مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: در طول ماه رمضان با برگزاری طرح ضیافت مهر سبد کالایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان تحت حمایت این سازمان در شهرستان فارسان هدیه شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حسین سعیدی اظهار کرد: در حال حاضر دو نوع خدمات روزانه و شبانه روزی از طریق بهزیستی استان به سالمندان ارائه می‌شود که بخش اعظم این فعالیت‌ها، ارائه خدمات به صورت روزانه به سالمندان است.

وی افزود: سالمندان هر روز با حضور در مرکز از خدمات فیزیوتراپی، پزشکی، مراقبتی و کاردرمانی بهره‌مند و تنها تعداد محدودی از سالمندان با توجه به شرایط خاص و یا نداشتن بستگان در مراکز شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

سعیدی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در طول ماه مبارک رمضان، گفت: بازدید از جامعه هدف بهزیستی به ویژه سالمندان، اجرای طرح ضیافت مهر در فارسان، اهدای سبد کالایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال به مددجویان فارسان، بررسی روند خدمات رسانی به مددجویان این سازمان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری افتتاح دو اداره پذیرش و هماهنگی و تحول اداری بهزیستی استان را از اقدامات موثر این سازمان در راستای رسیدگی به مشکلات مددجویان برشمرد و گفت: در این اداره قسمت اعظم وظایف مربوط به جامعه هدف در بدو ورود به بهزیستی پیگیری و در خصوص نحو حمایت از آنها تصمیم گیری می‌شود.
برچسب ها: فارسان ، بهزیستی ، سبدکالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.