عضو جبهه پايداري گفت: بايد با توجه به رفتارهاي "مقام معظم رهبري" كه بر پايه مباني ناب اسلامي است و هميشه مورد توجه و اعتماد ملت مسلمان بوده رفتار كرد تا از اين طريق بتوانيم با پايبندي به اصول اسلامي اعتماد مردم را براي بار ديگر به خود جلب كنيم.

مجيد متقي‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره آسيب‌هاي موجود در جريان اصولگرايي اظهار داشت: اين جريان بايد با تاكيد بر گفتمان انقلابي خود مباني موجود را تبيين و از هرگونه سياسي‌كاري كه با مباني مغايرت دارد، پرهيز كند.

وي ادامه داد: جريان اصولگرايي سعي در مديريت افكار مردم از لحاظ سياسي را كه به صلاح نظام و كشور است، دارد لذا بايد سياست‌هاي خود را در راستاي اسلام و انقلاب مستحكم کرده و نسبت به آن پايبند باشد تا از اين طريق بتوان همه مسائل را در پرتو اين نگاه حل و فصل كرد.

عضو جبهه پايداري با بيان اينكه هرگاه كه از مباني اسلامي فاصله بگيريم دچار آسيب در صحنه‌هاي سياسي خواهيم شد، گفت: لازمه رفع آسيب، صداقت با مردم، توجه به مكتب محوري و اسلام محوري و پرهيز از هرگونه قدرت‌گرايي است.


متقي‌فر غفلت از سوي جريان اصولگرايي را يكي از دلايل اصلي به وجود آمدن آسيب‌هاي كنوني عنوان و خاطر نشان كرد: بايد با توجه به رفتارهاي "مقام معظم رهبري" كه بر پايه مباني ناب اسلامي است و هميشه مورد توجه و اعتماد ملت مسلمان بوده رفتار كرد تا از اين طريق بتوانيم با پايبندي به اصول اسلامي اعتماد مردم را براي بار ديگر به خود جلب كنيم.


وي ادامه داد: جريان اصولگرايي بايد با تجديد نظر و ارزيابي رفتارها و عملكردش به طور منصفانه به نقد خود بپردازد تا در زمان كوتاه آسيب‌هاي خود را شناسايي و با در نظر گرفتن منافع ملي و نظام و اسلام عمل كرد.


عضو جبهه پايداري داشتن انگيزه را از دلايل اصلي براي حل مشكلات و آسيب‌هاي موجود دانست و خاطر نشان كرد: سياستمداران بيشتر از مردم به داشتن انگيزه علاقمندند لذا بايد با درنظر گرفتن اين مسئله در حل آسيب‌هاي موجود در جريان اصولگرايي تلاش مضاعف داشت چراكه در صورت بروز آسيب‌هاي جدي‌تر قطعا دچار شكست خواهيم شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جریان ، رهبری ، متقی ، اسلام ، الگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار