این طرح با هدف ، تحت پوشش دادن ایتام توسط خانواده های معظم شهداء با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

این طرح با هدف ، تحت پوشش دادن ایتام توسط خانواده های معظم شهداء با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و بینیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد برای اولین بار در کشور اجرا خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان یزد گفت: همان طور که خانواده شهداء در طول 8 سال دفاع مقدس از کشور و ولایت صیانت کردند در این موقعیت و با کمک این طرح هر خانواده شهید می تواند با تکفل یک یتیم ،او را به زندگی امیدوارکند.

مهدی فرهنگ دوست اظهارداشت: خانواده های شهدا با مراجعه به کمیته امداد پس از پر کردن فرمهای مربوطه یک یتیم را تکفل می کنند و هزینه زندگی ،تحصیل ... این یتیم را متقبل خواهندشد .

وی یادآور شد: با توجه به اینکه اقشار آسیب پذیر همواره مورد عنایت خاناده شهداء بودند این طرح برای نخسیتن بار در کشور در استان یزد اجرا میشود چون مردم یزد در این کارهای خیر سرآمد هستند.

فرهنگ دوست افزود: خانواده شهداء نماد کامل یک انسان کامل هستند و به واسطه صبر و استقامت خود از کیان و آرمانهای کشور دفاع کردند.

وی بیان داشت: امنیت موجود کشور را مدیون خون شهدا هستیم و امیدواریم با اجرای این طرح در استان خانواده شهداء در سرپرستی ایتام جامعه و برداشت باری از دوش کمیته امداد همکاری کنند.

استان یزد 4 هزار شهید ، ده هزار جانباز و800 آزاده تقدیم انقلاب کرده است./ع

برچسب ها: طرح ، یک ، شهید ، یک یتیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.