رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه، گفت:در آخرین رده بندی اعلام شده توسط فدراسیون دو و میدانی، تیم نونهالان کرمانشاه با شایستگی به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


جهانگیر آقایی گفت: مسابقاتدو و میدانی نونهالانبه طور همزمان در شش منطقه کشور برگزار شد و تیم نونهالان هیات دو و میدانی استان کرمانشاه تنها با اختلاف یک امتیاز در مجموع امتیازات کسب شده کشوری مقام نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

آقایی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات کرمانشاهمیزبانی منطقه چهار کشور با حضور تیمهای همدان، لرستان، ایلام و کردستان بود کهتیم نونهالان کرمانشاه با شایستگی تمام به مقام قهرمانی منطقه چهار کشور دست یافت.

وی بیان کرد: طبق علام فدراسیون دو ومیدانی، در مجموع مسابقات برگزار شده در شش منطقه کشور، تیم نونهالان اردبیل با 25 امتیاز، کرمانشاه 24 امتیاز و اصفهان23 امتیاز حائز رتبه های اول تا سومی کشور شدند.

آقایی خاطر نشان کرد: چهار نفر از دونده های نونهال استان کرمانشاه به نامهای سعید پیری، ایوب قیاسی، آرمین مروتی و شهاب بهرامی همموفق به کسب بهترین رکورد کشوری شده و به اردوی تیم ملی دو و میدانی دعوت شدند.

آقایی در پایان بیان داشت: با توجه به میزبانی بسیار مطلوب و شایسته هیات دو و میدانی کرمانشاه در بین سایر میزبانهای منطقه ای کشور، طبق اعلام فدراسیون دو ومیدانی، کرمانشاه میزبان مسابقات برترین های دو و میدانی نونهالان کشور با حضور بیش از 60 شرکت کننده در شهریور ماه می باشد./ع

برچسب ها: کرمانشاه ، مسابقه ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.