نمایش «پسران آفتاب»، به کارگردانی سیامک صفری، پس از وقفه یک هفته ای به دلیل تعطیل بودن مجموعه تئاترشهر درمراسم سوگواری امیرالمؤمنین(ع)، از پنجشنبه، 10 مردادماه، اجراهای خود را دوباره آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی گروه، اجرای نمایش "پسران آفتاب"، به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی سیامک صفری، که را از 16 تیرماه در سالن اصلی تئاترشهر آغاز شده بود، از ابتدای هفته جاری به دلیل فرارسیدن شب های قدر متوقف شد و از پنجشنبه، 10 مردادماه، طبق روال پیشین از سرگرفته شد.

این نمایش درباره دو کمدین مشهور آمریکایی است که سال هاست با یکدیگر قهر کرده اند و اینک پس از مدتی طولانی، قرار است بار دیگر در یک نمایش قدیمی همبازی شوند.

سیامک صفری علاوه بر کارگردانی، در نقش ویلی کلارک در این نمایش بازی می کند و فرزین صابونی، جواد عزتی، بهاره رهنما، جواد پولادی و صبا گرگین پور نیز او را روی صحنه همراهی می کنند.

"پسران آفتاب" طی مدت اجرای خود میزبان هنرمندانی چون فرهاد اصلانی، هوشنگ گلمکانی، مسعود فروتن، آهو خردمند، فرشته صدرعرفانی، بهنوش طباطبایی، پیمان قاسم خانی، حدیث میرامینی، سروش صحت، مهسا کرامتی، راما قریدل، احسان کرمی، حمیدرضا صدر، مهلقا باقری، همایون غنی زاده، رضا گوران، خسرو احمدی، نوید محمدزاده، محمدرضا اصلی و سیاوش خیرابی بوده است.

اجراهای نمایش "پسران آفتاب"، با مدت زمان 110 دقیقه، تا اواخر مردادماه در سالن اصلی تئاترشهر ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای تماشای این نمایش کمدی، می توانند هر شب غیر از شنبه ها، ساعت 21، به گیشه تئاترشهر مراجعه کرده یا برای رزرو بلیت با شماره 09361010178 تماس بگیرند.

لازم به یادآوری است، دانشجویان تمامی رشته ها می توانند یکشنبه ها با ارائه کارت دانشجویی و
همچنین کارمندان شرکت بیمه پارسیان نیز با ارائه کارت پرسنلی از تخفیف 40 درصدی بهره مند شوند. قیمت بلیت "پسران آفتاب" 15 هزار تومان است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار