تیم های قطر و قزاقستان با پیروزی در سومین دیدار جام ملتها به عنوان تیم اول گروه خود به دور بعد صعود کردند. تیم مالزی هم با شکست مقابل کره به عنوان یکی از ضعیفترین تیمهای جام از دور مسابقات خارج شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ روز پایانی دور اول جام ملتها طبق روال دو روز گذشته با بازی مالزی شروع شد. تیم مالزی که با اختلافی 90 امتیازی دو دیدار قبلی را واگذار کرده بود مقابل کره شرایط بهتری داشت و حتی کوارتر سوم را با نتیجه 19 بر 14 برد. در نهایت تیم کره با 18 امتیاز و 9 ریباند اریک سندرین، 80 بر 58 برنده بازی شد. تیان یان با 25 امتیاز بهترین بازیکن مالزی در این دیدار بود.

در دومین دیدار امروز تیم قزاقستان سومین برد پیاپی خود را با نتیجه 80 بر 67 مقابل هند به دست آورد و به عنوان تیم اول گروه D به دور بعد رفت. قزاقها اولین حریف مشخص شده گروه بعدی ایران به شمار می روند.

در آخرین بازی، قبل از رویارویی ایران با چین هم تیم قطر 87 بر 64 هنگ کنگ را برد. قطر که روز گذشته استراحت داشت با دو برد به عنوان سر گروه به دور بعدی رفت. سه تیم قطر، هنگ کنگ و ژاپن در گروه ب تنها دو مسابقه در دور اول داشتند و با توجه به تعلیق لبنان صعود این تیمها از قبل مشخص بود.

موسی داود با 17 امتیاز و 5 ریباند بهترین بازیکن قطر در این دیدار بود.

گفتنی است تا دقایقی دیگر دو تیم ایران و چین در گروه سوم بازیها و تیمهای بحرین و تایلند در گروه آخر به مصاف هم می روند./آق
برچسب ها: بسکتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار