نمایش «مترسگ» کاری از گروه تئاتر 'لیو' به کارگردانی محمدحسن معجونی، هم‌زمان با عید سعید فطر در سالن نمایش سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش برگرفته از مجموعه داستان‌های «هنک، سگ گاوچران» نوشته‌ی جان آر اریکسون و ترجمه‌ی فربد فرزاد، است.

رییس سینما تئاتر کانون گفت: جابر رمضانی، پوریا کاکاوند، پیام سعیدی، محمدحسن معجونی و مهدی کوشکی این داستان را به نمایش‌نامه تبدیل کرده‌اند.

رضا ارجمندخواه افزود: در نمایش «مترسگ» بازی‌گرانی چون هوتن شکیبا، مازیار سیدی، میلاد و شکیب شجره، امیرحسین طاهری، حسام محمودی‌فرید به ایفای نقش می‌پردازند.

وی یادآور شد: در این نمایش محمدحسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش طراحی صحنه را انجام داده و طراحی لباس‌نیز بر عهده‌ی ویشکا آسایش بوده است.

ارجمندخواه گفت: ساخت و اجرای موسیقی این نمایش بر عهده‌ی پویا پورامین، سارا بیگدلی شاملو و روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی بر عهده داشته است.

بر همین اساس نمایش «مترسگ» سال گذشته در نوزهمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان موفق به کسب پنج جایزه شد.

این نمایش هر روز از نوزدهم مرداد در ساعت 19:30 در سینما تئاتر کانون واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، مجتمع فرهنگی و هنری شهید ملک‌شامران اجرا می‌شود.

گفتنی است تماشاگران می‌توانند برای تهیه بلیت به صورت آن‌لاین با مراجعه به نشانی اینترنتی www.cinematicket.org و یا با هماهنگی قبلی و تماس با شماره 88100624 و 88100623 نسبت به ذخیره جا اقدام کنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
kuoshki
۱۶:۱۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما .چون فامیلی بنده هم کوشکی ست نسبت به کارهای جنابعالی هم حساسم .وبه شما افتخار میکنم .من رضاکوشکی زاده لرستان ، فارغ التحصیل دانشگاه تهران وهم اکنون دررشته جامعه شناسی درمقطع ارشد مشغول به تحصیلم و آرزوی موفقیت برای شما دارم .
آخرین اخبار