قائم مقام باشگاه پرسپولیس با بيان اين مطلب كه علی دایی با درایتش می‌تواند شرایط تیم را در هفته‌های بعد بهتر کند، گفت: بازیکنان تیممان با اتحاد و همدلی می‌توانند مقابل حریفانشان در هفته‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنند.

"بهروز منتقمی" قائم مقام باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال علی دایی با درایتش می‌تواند شرایط تیم را در هفته‌های بعد بهتر کند، بازیکنان تیممان با اتحاد و همدلی می‌توانند مقابل حریفانشان در هفته‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنند.

منتقمی درباره اتفاقات به وجود آمده در رختکن پرسپولیس در ورزشگاه فولاد شهر گفت: من در ورزشگاه نبودم تا در این باره نظری بدهم به هر حال ما قضاوت عجولانه نمی‌کنیم و بعد از بررسی کامل نظراتمان را در مورد اتفاقات به وجود آمده در رختکن بیان می‌کنیم.

وی درباره پیشنهاد عجمان امارات برای اهدای رضایت نامه خلعتبری گفت: رویانیان پیگیر وضعیت خلعتبری است، مدیر عامل تیم به این نتیجه رسیده است که برای گرفتن رضایت نامه خلعتبری نیاز به منابع مالی دارد و به خاطر همین از وزارت ورزش در خواست کمک کرده است.

وی درباره حضور مسئولان باشگاه  میلان در تیم پرسپولیس گفت: رویانیان همراه با مشاورانش در سفری که به ایتالیا داشت با مسئولان باشگاه میلان مذاکراتی داشت بر این اساس در آنجا تفاهم نامه‌ای بین دو باشگاه پرسپولیس و میلان در خصوص همکاری‌های تجاری و تاسیس آمادگی فوتبال امضا مي‌کند.



منتقمی تصریح کرد: مسئولان باشگاه میلان در پی تداوم و پیگیری تفاهم نامه صورت گرفته بین دو باشگاه به ایران آمدند تا مذاکرات را به نتیجه برسانند.

وی در مورد بازی دوستانه با هامبورگ بیان کرد: مسئولان باشگاه هامبورگ برای برگزاری بازی دوستانه مقابل پرسپولیس در ژانویه اعلام آمادگی کردند. اگر ما محل اقامت بلیت هواپیما و سرویس دهی به تیم هامبورگ را تدارک ببینیم آن وقت این تیم آلمانی برای انجام بازی به ایران می‌آید.

وی در ادامه بیان کرد: باشگاه هامبورگ همچنین خواستار برگزاری مسابقات بین المللی در سال 2014 شده است. اگر مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش حمایت مالی کنند این بازیها انجام خواهد شد.

وی درباره وضعیت شکایت باشگاه سپاهان از قاسم دهنوی گفت: مدیران عامل  دو تیم به تفاهم رسیدند که طلب دهنوی را از طریق دو بازیکن که در تیم سپاهان بازی می‌کنند و به باشگاه پرسپولیس بدهی دارند تسويه شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار