مدیر غرفه فاطمه زهرا (س) آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از برپایی این غرفه خبر داد.

ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران گفت: غرفه فاطمه زهرا (س) همزمان با ماه مبارک رمضان در بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این غرفه موضوع هایی شامل فدک، راز حجاب و خلق حماسه حضرت زهرا(س) مورد بررسی، ارزیابی و گفتگو قرار می گیرد.

ترکاشوند با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح به منظور آشنایی مخاطبان با خلق حماسه حضرت زهرا (س) و حمایت ایشان از امام علی (ع) با بیان خطبه ای در زمان ولایت امام علی (ع) با حضور کارشناسان در غرفه حضرت فاطمه زهرا (س) بخش عترت و آسمان ولایت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و مصلی تهران و پاسخگویی به شبهات و سوالات مخاطبان همزمان با ماه مبارک رمضان در دست اجرا است.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی حضرت فاطمه زهرا (س) از زمان ولایت امام علی (ع) تا زمان ظهور و قیام امام زمان (عج) در این غرفه به مخاطبان معرفی می شود.

ترکاشوند در پایان با اشاره به اقدامات این طرح  افزود: توزیع بروشورهای آموزشی، حماسه سیاسی، خلق حماسه حضرت زهرا (س)، حجاب و عفاف حضرت زهرا (س) ، احادیث حضرت فاطمه (س)، معرفی کتاب های مرتبط با حضرت زهرا (س) از اقدامات این طرح است./ف
برچسب ها: غرفه ، اسمان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار