خانه عكاسان ایران تور یك روزه بازدید از پدیده های ژئوتوریسمی ماه نشان (زنجان) و عكاسی در طبیعت زیبای منطقه دودكش های جن، قلعه سنگی و تاریخی بهستان و دشتهای رنگارنگ بین راه را برگزار می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خانه عكاسان ایران، تور یك روزه بازدید از پدیده های ژئوتوریسمی ماه­نشان (زنجان) و عكاسی در طبیعت زیبای منطقه دودكش­ های جن، قلعه سنگی و تاریخی بهستان و دشت های رنگارنگ بین راه روز شنبه مورخ 19 مرداد 1392 برگزار می گردد. این سفر با حضور اساتید عكاسی رسول اولیاء زاده، علی آذرنیا كماری، حمزه اولیاء زاده و همچنین كارشناس ارشد زمین شناسی كیوان عبدالوهابی انجام می گردد.

برای اطلاع علاقه مندان و عكاسان شرح مختصری از این برنامه به ترتیب ذیل اعلام می گردد: حركت ساعت 5 صبح به سمت زنجان و ماه نشان كه در فاصله 380 كیلومتری از تهران واقع شده است. در اولین بازدید (حدود ساعت 10 صبح)، عكاسی از طبیعت زیبا و بكر منطقه شامل كوههای رنگارنگ مسیر و صخره­های بلند خواهد بود. سپس توقف در چند نقطه برای بازدید و عكاسی از دودكش­ های جن و پس از آن تا انتهای مسیر قلعه بهستان مسیر ادامه دارد. پس از صرف نهار برنامه بازدید از قلعه حدود ساعت 15:00 است. زمان برگشت و ورود به تهران هم حدود ساعت 21 برنامه ریزی شده است.

شایان ذكر است علاقه مندان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت خانه عكاسان ایران به آدرس www.iranipc.ir مراجعه كنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار