فردي که با زير نظر گرفتن مشتريان بانک اقدام به سرقت و زورگيري از آنان مي‌کرد، توسط پليس آگاهي شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ طی 3 ماهه امسال سرقت‌های مسلحانه متعدد وجه نقد ازداخل خودرو در شهرستان اردبیل رخ داده بود.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد  که سارق با زير نظر گرفتن مشتريان بانک آْنان تحت تعقيب قرار داده و در مکاني خلوت با يک حمله بي‌رحمانه توسط سلاح سرد، وجه نقد اخذ شده از بانک را به سرقت مي‌برد و سريعا از محل متواري مي‌شدند.

به دليل اينکه متهم از نقاب استفاده مي‌کرد و همچنين دست و پاي قربانيان خود را مي‌بست که نتوانند آن را دنبال کنند، موضوع براي کمي سخت شد.

لذا پرونده با حساسیت ویژه در پلیس آگاهی تحت رسیدگی قرار گرفت نتیجه اقدامات اولیه حاکی از آن بود که مالباختگان وجوه نقدی را از بانک های واقع درمحله جام جم در حاشیه شهر گرفته بودند که منجر به نتیجه نشد در مرحله بعد  مسیرهایی را که مالباختگان طی کرده بودند بدقت بررسی گردید و در یکی از آنها مشخص شد یکدستگاه خودرو پژو 405 نقره ای رنگ خودرو قربانينان را تعقیب مي‌کرد که تصویر آن از طریق دوربین مدار بسته اخذ و نهایتا تعداد 4 شماره اصلی پلاک بهمراه سری و سریال مشخص گردید.

پس از استعلام از سیستم نهایتا شماره کامل خودروی مورد نظر بدست آمد و مشخص شد خودرو موصوف متعلق به فردی به هویت اهل و ساکن کرمانشاه بوده است.

در ادامه طی استعلامات بعمل آمده محرز گردید که خودرو در استان اردبیل سوخت گیری کرده لذا پس از شناسایی آدرس محل سکونت وی طی انجام نیابت قضایی به استان کرمانشاه اعزام و فرد مورد نظر را دستگیر و پس از انتقال به آگاهی وی به هفت مورد سرقت وجه نقد در کل به ارزش 410 میلیون تومان در شهرستان اردبیل طی سه ماهه اخیر اعتراف کرد.

گفتني است کلیه مالبختگان شناسایی و متهم با صدور قرار روانه زندان شد.
برچسب ها: مالباختگان ، خودرو ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار