مدیرکل ورزش استان تهران گفت: با توجه به شرایط ایده آلی که باشگاه راه آهن برای ورزش تدارک دیده، پیشنهاد دادیم امتیاز تأسیسات به این باشگاه انتقال یابد.

محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از زمانیکه مدیریت ورزش استان تهران را برعهده گرفتم با انتقال هر تیم در هر رشته ای به خارج از تهران مخالفت کردم زیرا معتقدم تعداد تیم ها متناسب با جمعیت و امکانات این استان نيست.

مدیر کل ورزش استان تهران افزود: با توجه به این شرایط اگر تأسیسات نیز امتیاز خود را به یک استان دیگر انتقال دهد ظرفیت های ورزش تهران کاهش می یابد و این امر صدمه زیادی به ما وارد خواهد کرد اما از سوی دیگر تأسیسات نیز آمادگی تیم داری در لیگ برتر را ندارد و قاعدتاً به اجبار نمی توان ماندگاری یک تیم را تضمین کرد.

نژادفلاح در ادامه بیان داشت: طی صحبت های انجام شده قصد مذاکره با مسئولان باشگاه راه آهن برای خریداری امتیاز تیم تأسیسات را داریم این باشگاه در مدت فعالیتش شایستگی خود را در مورد مدیریت صحیح ورزشی نشان داده است. فعالیت های ایده آل راه آهن در کارهای زیرساختی و پایه ای موجب برداشتن قدم مثبت و روبه جلویی در ورزش تهران شده است به همین دلیل در صورت جلب موافقت مسئولان این باشگاه، امتیاز فوتسال را به آنها واگذار می کنیم تا لیگ برتر فوتسال میزبان 2 تیم تهرانی باشد. البته هیچ گونه اجباری برای پذیرفتن این پیشنهاد وجود ندارد اما با توجه به حسن مدیریت ورزشی راه آهن این جریان را پیگیری می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از روز گذشته فعالیت خود را برای مذاکره با باشگاه راه آهن آغاز کرده است تا در مدت کوتاهی این جریان به نتیجه برسد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار