منابع مصری اعلام کردند: دقایقی قبل ده هانفر از طرفداران گروه اخوان المسلمین خیابان صلاح سالم را در قاهره بستند و خواستار بازگشت محمد مرسی به قدرت شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع ، شرکت کنندگان در این تظاهرات تصمیم برای پایان دادن به تحصن طرفداران مرسی در رابعه العدویه و النهضه را محکوم کردند.
منابع مصری از بسته شدن خیابان صلاح سالم و توقف عبور و مرور و ممانعت طرفداران مرسی از حضور کارمندان موسسات ونهادهای دولتی برای حاضر شدن در سرکارهایشان خبر دادند.
این منابع بیان کردند: طرفداران مرسی به کارمندان می‌گویند: محمد مرسی رئیس جمهوری مصر به شما مرخصی با حقوق تا زمان بازگشتش به قدرت داده است.
از سوی دیگر منابع آگاه مصری اعلام کردند: یکی از مشکلاتی که مانع از حل بحران در مصر می شود پیگیرد رهبران گروه اخوان المسلمین به ویژه محمد بدیع است زیرا در حالی که گروه اخوان المسلمین بر آزادی رهبران خود از جمله محمد مرسی تاکید دارد و خواهان  مصونیت قضایی برای آنهاست مسئولان جدید با این موضوع مخالفت می ورزند.
این درحالی است که منابع وابسته به دفتر نخست وزیری موقت مصر امروز با نماینده اتحادیه اروپا دیدار و اوضاع کنونی مصر را بررسی خواهد کرد.






برچسب ها: بین الملل ، مصر ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار