سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: اگر هواداران صبا ما را در دیدارهای خانگی حمایت کنند این تیم قابلیت‌های زیادی برای موفقیت در لیگ سیزدهم دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نجاتی تصریح کرد: بازیکنان ما در هفته نخست لیگ برتر و در بازی خانگی با تیم ملوان بندر انزلی واقعا از حضور تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام قم خوشحال شدند و با دلگرمی حمایت آنها به دو پیروزی خود در هفته‌های اول و دوم رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: صبا یک باشگاه بزرگ در فوتبال کشور به شمار می‌رود و در چندین رشته ورزشی به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند بنابراین حمایت تماشاگران می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای موفقیت‌های آینده باشگاه به خصوص در فوتبال فراهم کند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در ادامه بیان داشت: با انتقال صباباتری از تهران به استان قم این باشگاه خدمات بسیاری به ورزش استان قم داشته که بر هیچ‌کس این خدمات و دستاوردها پوشیده نیست، بنابراین باید سعی کنیم حمایت خوبی از این تیم و مجموعه باشگاه داشته باشیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه بدون حضور تماشاگران به اهداف خود نمی‌رسیم، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف صبای قم در فصل جاری قرار گرفتن در جمع سه تیم برتر لیگ و راهیابی به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا است، و به طور قطع با وضعیت خوبی که در تیم حاکم است می‌توانیم به هدف خود دست یابیم.

وی تصریح کرد: تمام بازیکنان صبا انگیزه دارند که با تداوم موفقیت‌های خود بتوانیم به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا صعود کرده و مقابل حریفان آسیایی به میدان برویم چون این تیم قابلیت‌های بسیار زیادی دارد، به خصوص این‌که امسال از حمایت تماشاگران خوب قمی برخورداریم./س

برچسب ها: قم ، هوا ، داران ، صبا ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.