مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: هم اکنون ۳۵۰ زندانی جرایم غیر عمد و معسر در زندان‌های استان بسر می‌برند و برای آزادی آنها علاوه بر تامین سه هزار و ۳۲۶ سکه، ۹۷ میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی انزابی مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل دیروز در جشن گلریزان شهرستان مشگین شهر با اشاره به این‌که پارسال 150 زندانی با کمک ستاد دیه استان از زندان‌های استان آزاد شدند، افزود: برای آزادی این زندانیان ستاد دیه استان ۳۰ میلیارد ریال برای جلب رضایت شاکیان پرداخت کرده و با تلاش افراد خیر و همکاری ستاد دیه ۳۵ میلیارد ریال نیز از شاکیان رضایت گرفته است.

در ادامه ارشد بابازاده رییس زندان مشگین‌شهر نیز گفت: محکومان ۹ حوزه قضایی استان اردبیل در زندان مشگین‌شهر نگهداری می‌شوند و کمک‌های بیشتر ستاد دیه به این شهرستان ضرورت دارد.

وی افزود: هم اکنون ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و محکومان مالی در زندان مشگین شهر بسر می‌برند و برای آزادی آنها تامین ۲۲ میلیارد ریال نیاز است.

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر نیز با بیان این که کمک به افراد آبرومند و زندانیان معسر وظیفه اخلاقی، الهی و دینی است، برگزاری جشن‌های گلریزان را سنتی حسنه و کاری خدا پسندانه دانست.

در این جشن، خیرین بیش از ۷۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان کمک کردند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: اردبیل ، زندان ، خیرین ، دیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.