رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: تبهکاري که محکوم به حبس ابد بود، با گرفتن مرخصي از زندان فرار کرد و اقدام به راه‌اندازي يک شبکه تزويع شيشه کرد.

سرهنگ مختار شیرمحمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به تحقیقات به عمل آمده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در زمینه اخذ مرخصی فردی به نام «ج-الف» که محکوم به حبس ابد بود، اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این زندانی پس از اخذ مرخصی از زندان متواری و با تشکیل شبکه تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه و هروئین را از سر گرفته است.

شیرمحمدی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در تحقیقات انجام شده محل اختفای متهمان را در محدوده شهرستان زنجان شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند، افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده مشخص شد که متهمان قصد انتقال مواد مخدر از استان البرز را دارند که طی عملیاتی غافلگیرانه متهمان با دو دستگاه خودرو سواری پراید حین انتقال و تحویل مواد مخدر دستگیر شدند.

وی به بازرسی‌های انجام شده از متهمان و محل اختفای آنها نیز اشاره کرد و گفت: در بازرسی‌ها از پنج متهم دستگیر شده 410 گرم شیشه، 100 گرم هروئین، 20 گرم تریاک و شیره تریاک و در مجموع 530 گرم مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان همچنین از کشف مقادیر زیادی آلات و ادوات بسته‌بندی هروئین و شیشه از متهمان اشاره داشت و اظهار کرد: از اعضای این شبکه 10 دستگاه گوشی تلفن همراه، سه ترازوی توزین و دو دستگاه خودرو پراید کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه اعضای این شبکه حین دستگیری با سلاح سرد قصد حمله به ماموران را داشتند، گفت: متهمان دستگیر شده از طریق دادسرا روانه زندان شده‌اند.

برچسب ها: توزیع ، شیشه ، شرور ، حمله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار