مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی از بوکسوران تنها به علت یک مصاحبه مبنی بر حریف تمرینی بودن، سرنوشت خود را عوض کردند و این کار اصلاً به نفع آنها نیست.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین مرحله از اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان تا پنجشنبه ادامه دارد و بعد از یک استراحت یک هفته ای مرحله دوم نیز آغاز خواهد شد.

مربی تیم ملی بوکس افزود: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی در اردوها دیده نمی شود و علیرغم غیبت برخی از مشت زنان، در هر وزن سه بوکسور داریم که به نظر نمی رسد کمبودی از لحاظ ورزشکار در اردو حس شود.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی بوکس هیچ مشت زنی را اخراج نکرده است و متأسفانه مسائلی عنوان شد که از جانب ما نبود حتی من شخصاً با این سه بوکسور تماس گرفتم و از آنها خواستم تا به اردو بیایند اما نیامدند و دیگر کاری از دست ما بر نمی آید.

**هیچ چیز در دل مقصودی نیست

وی در خصوص اظهارات اخیر مدیر تیم های ملی بوکس عنوان کرد: به هر حال مقصودی بعد از نتیجه ای که در مسابقات آسیایی کسب شد دلخوری هایی داشت و همیشه هم همین طور بوده است. وی بزرگتر تیم است و هیچ چیز در دلش نیست و مشت زنان نباید به خاطر یک حرف سرنوشت خودشان را عوض می کردند.

مربی تیم ملی بوکس افزود: کاش غایبان به جای ناراحت شدن، در اردو شرکت می کردند و تمام پتانسیل و توان خود را مصرف می کردند تا خودشان را ثابت کنند که این برای آینده آنها و تیم ملی نیز بهتر بود.

احدی بیان کرد: حالا اگر ما بخواهیم بعد از این مدت مشت زنان غایب را به اردو دعوت کنیم به ورزشکارانی که در این مدت سه وعده با جدیت تمام انرژی خود را در تمرینات گذاشته اند خیانت کرده ایم.

**تلفیقی از جوانان و بزرگسالان به مسابقات می روند

وی در خصوص اعزام بوکسورها به مسابقات جهانی عنوان داشت: قصد داریم تا تلفیقی از جوانان و بزرگسالان را به مسابقات جهانی بفرستیم البته نظر کادر فنی و مدیر تیم های ملی بیشتر بر این است که سهم مشت زنان جوان اعزامی بیشتر باشد.

احدی افزود: هدف اصلی ما نتیجه گرفتن در مسابقات جهانی نیست و برنامه بلند مدت داریم. می خواهیم از همین حالا برای بازی های آسیایی و المپیک آماده شویم و از الان باید جوانگرایی کنیم.

وی تأکید کرد: اگر ما نتیجه گرا بودیم باید به ملی پوشان سابق التماس می کردیم تا به اردو بیایند اما حالا باید تلاش کنیم تا از پتانسیل آنها استفاده کنیم و به جوانها میدان بدهیم.

**تورنمنت رومانی به آمادگی مشت زنان کمک می کند

مربی تیم ملی بوکس کشورمان در خصوص تورنمنت بوکس رومانی عنوان داشت: تورنمنت بوکس رومانی کمک زیادی به آمادگی مشت زنان ما می کند. این تورنمنت 17 یا 18 شهریور برگزار می شود و به نوعی حکم بازی تدارکاتی برای ما دارد.

وی تصریح کرد: در این تورنمنت نیز به احتمال فراوان تلفیقی از جوانان و بزرگسالان اعزام خواهد شد.

احدی بیان داشت: هم چنین هیئت بوکس استان گلستان از بوکسوران ترکمن دعوت بعمل آورده است تا به این استان بیایند و از تیم ملی نیز خواسته شده تا برای آمادگی بیشتر با ترکمن ها مسابقه دهد. اگر شرکت در این مسابقات با تورنمنت رومانی تداخل زمانی نداشته باشد بدون شک در آن حضور پیدا خواهیم کرد و این حضور به نفع تیم ملی است چرا که مشت زنان ترکمن از لحاظ فنی سطح بالایی دارند.

**جایگزین های روزبهانی قابلیت های خوبی دارند

وی در خصوص مصدومیت احسان روزبهانی عنوان کرد: متأسفانه احسان روزبهانی با مصدومیت از ناحیه کتف و عمل جراحی که داشت تا 6 ماه نمی تواند به روی رینگ باز گردد که این خبری ناراحت کننده برای تیم ملی است چرا که وی یکی از امیدهای کسب مدال در مسابقات جهانی بود.

مربی تیم ملی بوکس کشورمان بیان کرد: اما جایگزین های احسان روزبهانی نیز سطح بسیار بالا و قابلیت های خوبی دارند. به عنوان مثال حاج عباسی پا به پا با روزبهانی تمرین و بازی کرده است و یا سیاوش امیدی و محمد ستارپور از مشت زنان خوب تیم ملی هستند و از این بابت نگرانی نداریم چرا که این جایگزین ها نیز تمام تلاش خود را به کار می بندند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

**امکانات رفاهی اردو بسیار خوب است

احدی در خصوص شرایط اردو عنوان داشت: خوشبختانه امکانات رفاهی اعم از تغذیه- سالن- استخر و ... بسیار خوب است. هیچ مشکلی نداریم و فدراسیون با تمام پتانسیل و توان به تیم ملی کمک می کند.

وی ادامه داد: تیم ملی بوکس بدون هیچ حاشیه ای به کار خود ادامه می دهد و امیدواریم که با همین قدرت و انگیزه بتوانیم در مسابقات جهانی پیش رو نتیجه خوبی بگیریم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار