جلسه نقد و بررسي فيلم"جابجا" به دليل درگيري لفظي نويسنده با منتقد برنامه، تعطيلي آن را در پي داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، نشست نقد و بررسي فيلم‌سينمايي"جابجا" با حضور "علي توكل نيا" كارگردان، "حسن توكل نيا" تهيه‌كننده، "الميرا عبدي" و "گيتي قاسمي"، بازيگر و "كوروش جاهد" منتقد شب‌گذشته در فرهنگسراي "ارسباران" برگزار شد.

در ابتدا "علي توكل نيا" كارگردان فيلم" با اشاره كوتاه به شكل‌گيري ايده فيلم گفت: ايده و طرح فيلمنامه توسط "علي ربيعي" شكل گرفته و من تصميم به ساخت اين فيلم گرفتم.

"حسن توكل نيا" تهيه‌كننده فيلم نيز در خصوص همكاري با برادر خود عنوان كرد: با برادرم به مدت 25 سال در زمينه تهيه‌كنندگي همكاري دارم و برادرم نيز كار خود را در فيلم "پريشاني" در سال 85 شروع كرد و بعد به سراغ فيلم "نفرين" رفت.

وي با بيان زمان نامناسب اكران فيلم، اظهار داشت: با توجه به موضوعيت فيلم امكان اكران در شب سوم قدر ممكن نبود اما متأسفانه سينماها در اين شب باز بودند كه نبايد اين اتفاق مي‌افتاد.

"توكل نيا" تأكيد كرد: مديران ما به سينما در قامت يك صنعت مي‌نگرند و همين زاويه ديد و 2 سال گذشته باعث شد كه سينماها از ابتداي روز 23 ماه رمضان باز باشند.

در ادامه "الميرا عبدي" بازيگر فيلم "جابجا" در خصوص حضور خود در عرصه هنر گفت: سال 81 در تئاتر "محمود استاد محمد" بازي كردم و سال 85 نيز "اكبر آقا آكتور" حضور يافتم و عرصه سينما با "يكي براي همه" آغاز و دومين كار را با فيلم "جابجا" ادامه دادم.

گفتني است؛ از حاشيه‌هاي اين نشست دعوت نشدن نويسنده فيلم بود حضور او در جلسه، نشست را متشنج كرد و با درگيري لفظي ميان نويسنده و منتقد جلسه به تعطيلي منجر شد./ي2
برچسب ها: جا ب جا ، سینما ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.